Site icon IAS

סינגפור איירליינס מציעה חוויה קולינארית בריאה

המודעות הגבוהה כיום למזון בריא הביאה את חברת התעופה סינגפור איירליינס להציע לקהל לקוחותיה מגוון עשיר של מנות טעימות אבל במיוחד בריאות, "חוויה קולינארית בריאה", ציין מרווין טאן (Marvin Tan), סגן נשיא בכיר בחברת התעופה.

התפריט החדש כולל מנות גורמה עשירות בערכים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים שיוגשו בטיסות חברת התעופה סינגפור איירליינס ובטרקלין החברה SilverKris בנמל התעופה צ'אנגי סינגפור. המנות נוצרו ע"י פאנל של 8 שפים האחראים על התפריט המוגש במטוסי וטרקליני החברה.

התפריט החדש "Deliciously Wholesome" שנוצר כאמור ע"י פאנל של שפים מובילים נעשה בשיתוף פעולה הדוק עם מספר גדול של חברי מועדון הנוסע המתמיד של חברת התעופה, שכלל סדרה של שאלות וטעימות בקרב המשתתפים.

לצוות הכנת המנות נוסף תזונאי מומחה, מיורה מואטה (Mayura Mohta) שהיה אמון על הפן המקצועי של המאפיינים התזונתיים. מיורה ידוע בכתיבת ספרים בנושא אוכל בריא, שאמר:" ארוחות הבריאות נועדו לאפשר לנוסעים לשרוד את הטיסות ארוכות הטווח תוך כדי שימוש במגוון רחב של חומרי גלם כמו דגנים מלאים, פירות וירקות טריים, בשר רזה, דגים, אגוזים, עשבי תיבול ותבלינים.  מוצרים עשירים בפחמימות, "חלבון רזה", "שומנים טובים" (מופקים מדגים, קנולה, זיתים) וסיבים המזינים את הגוף הסובל במהלך הטיסה מעייפות, התייבשות ומיעפת (ג'ט לג)."

נוסעי מחלקות היוקרה בטיסות חברת התעופה, סינגפור איירליינס, רשאים להזמין מראש את המנות המועדפות דרך שירות “Book the Cook”.

תינתן לנוסעים אפשרות בחירה, בין מנות מערביות כמו דג באס לצד חסה מאודה, מנה עשירה בחלבון וחומצות שומן בלתי רווי (אומגה 3 ו-6) או ארוחות בסגנון אסיאתי המשלבים בשר עשיר בברזל עם ירקות ברוטב ג'ינג'ר ושום. לקינוח, עוגות גבינת עשויות מטופו לצד פירות.

 

Exit mobile version