Site icon IAS

סופר ג'מבו אקספו של אמירייטס הטיס את ריאל מדריד לסופר קאפ הספרדי

מטוס סופר ג'מבו אקספו של אמירייטס הטיס את ריאל מדריד לסופר קאפ הספרדי. צילום אמירייטס

מטוס איירבוס A380 של חברת התעופה אמירייטס (Emirates) נחת אתמול (ג') בריאד- ערב הסעודית, ואיתו מועדון הפאר הספרדי, ריאל מדריד. ריאל מדריד הגיעה להגן על התואר שלה בחצי גמר הסופר קאפ הספרדי.

בסיפון מטוס Emirates Expo Superjumbo זכו האורחים להירגע בנוחות ונהנו מארוחות גורמה ומושבי מיטות הכוללים מצעים איכותיים במחלקת עסקים וראשונה, למעלה מ-4500 ערוצי סרטים ותוכניות טלוויזיה ומקלחת חמה הידועה במטוסי החברה.

Emirates היא המפעילה הגדולה בעולם של מטוס הסופר ג'מבו A380 הדו-קומתי האייקוני, שמושך התרגשות מצד חובבי תעופה בכל מקום בו הוא טס. הלקוחות אוהבים במיוחד את חוויית תא הנוסעים המרווח ומוצרי הטיסה עטורי הפרסים בכל המחלקות.

מאז 2011, אמירייטס היא נותנת החסות הרשמית של מועדון ריאל מדריד, ומפגישה שניים מהמותגים המוכרים ביותר בעולם בתעופה ובכדורגל. עם בסיס מעריצים עולמי של 500 מיליון, המועדון הספרדי ביסס את עצמו ככוח מרכזי בספורט, ושיחק בעקביות בליגה הבכירה מאז הקמתו. כחברת התעופה הבינלאומית הגדולה בעולם, Emirates ממשיכה לחבר את ריאל מדריד עם אוהדים וצופים ברחבי העולם, באמצעות אירועים שונים שיוצרים רגעים של השראה ושמחה.

Exit mobile version