Site icon IAS

סוכני נסיעות מובילים מבריטניה בביקור ראשון בישראל

מונרך איירליינס, חברת התעופה הבריטית שהשיקה את פעילותה החדשה והסדירה בישראל בדצמבר האחרון ע"י פתיחת שני קוים ישירים מת"א ללונדון ומאילת/עובדה ללונדון והודיע על פתיחת קו ישיר נוסף מת"א למנצ'סטר באפריל 2016, ערכה בימים האחרונים סיור לימודי  בישראל לסוכני נסיעות מובילים ונבחרים מבריטניה.

קבוצת מונרך כוללת גם את גם חברת סיטונאות התיירות העצמאית הגדולה ביותר בבריטניה שרכשה את קוסמוס תיירות ואשר מוכרת מעתה בנוסף לטיסות הישירות לישראל גם חבילות נופש כולל מלונות.

הקבוצה שכללה סוכנים מרחבי בריטניה שזהו הביקור הראשון שלהם בארץ ועיתונאית תיירות שסיקרה את הביקור למגזין המוביל בבריטניה,  סיירה בתל אביב, בירושלים ואילת ולמדה מקרוב ובהרחבה על האטרקציות הרבות והמגוונות שמציעות הערים השונות, כמו גם על המלונות השונים ושירותי קרקע.

הסיור המושקע ברחבי תל אביב-יפו אורגן ע"י עיר עולם וכלל מפגש מוצלח עם איציק מזרחי ונועה ספיר שקיבלו את פני הקבוצה וסיפרו להם על האפשרויות הרבות שמציעה העיר תל אביב לכל גיל ולכל מטרה, כמו גם על תכניות השיווקיות העתידיות ברחבי בריטניה לקידום משמעותי ונוסף של תיירות לתל אביב. הקבוצה גם נהנתה מהרצאה מרתקת של עודד גרופמן מהתאחדות המלונות בתל אביב שסיפר על אפשרויות הלינה הרבות בעיר.

בירושלים סיירה הקבוצה בעיר הייחודית והקדושה וזכתה לאירוח מכובד ומהנה מצד אנשי התאחדות המלונות בירושלים היו"ר ישי ברנע והמנכ"ל אריה שומר והרשות לפיתוח ירושלים הגברת אילנית מלכיאור ומר אלי נחמיאס.

באילת ארגנו וארחו את הקבוצה אנשי התאחדות המלונות ותאגיד התיירות בראשות מר שבי שי ויוסי חן. רשת מלונות ישרוטל ארחה את הקבוצה בכל מהלך שהייתה בארץ.

הקבוצה התלהבה מאד מישראל וכל חברי הקבוצה הביעו את רצונם לבקר שוב בארץ בהקדם, הקבוצה חזרה לבריטניה מלאת רשמים ובכוונה ברורה לשווק ולמכור כמה שיותר את המקומות המדהימים.

 

Exit mobile version