Site icon IAS

סוכני הנסיעות קיבלו שיעור גולף מסקיי טים

האירוע, שהתקיים בשלישי האחרון, נערך במטרה להציג את התוכנית העסקית של ברית החברות וכיצד ניתן להביא למיצוי בצורה הטובה ביותר את שיתוף פעולה זה עבור הסוכנים ועבור הלקוחות ובין היתר להודות לסוכנים על פועלם הרב עבור החברות שבברית.

 

מנכ"לית קבוצת התעופה אייר פראנס קלמ ויויאן דל מאס, קידמה את האורחים בברכה בשפה עברית צחה, הודות ללימודיה באולפן. ומנכ"ל חברת התעופה אליטליה מר בנדטו מנקרוני פויאני, חתם את האירוע בהוקרת תודה למשתתפים וסיפר כי הוא נהנה להכיר את הסוכנים באופן אישי ולארח אותם בהזדמנות זאת.

 

בנוסף לערך המקצועי שאיגד בחובו האירוע החגיגי, דאגו המשתתפים גם להיטיב ולהתמזג יחדיו באווירה מיוחדת ומעבר לסוגיות היומיום. לאחר מכן, התכנסו המשתתפים במגרשים ונהנו מדרך מיוחדת במינה ללימוד רזי הגולף עם משחקי חשיבה מחוץ לקופסא ונהנו מארוחת צהרים בחיק הטבע,

 

ברית "SkyTeam" מונה כיום 16 חברות תעופה ובהן אליטליה, אייר פראנס, קלמ, דלתא איירלינס, קוריאן, ציינה ואחרות. מטוסי החברות טסים לכ-958 יעדים בעולם, מפעילים צי של 2,549 מטוסים  המשנעים כ-506 מיליון נוסעים בשנה ומפעילים 503 טרקליני סקיי טים בכל רחבי העולם שבין היתר משתתפים בתכנית הנוסע המתמיד. 14,731 טיסות יוצאות ביום ברחבי העולם החל מישראל  וכלה בסין, קוריאה, דרום אמריקה, ארה"ב ועוד.

Exit mobile version