Site icon IAS

נסיכי השייט של אופיר טורס

בועז וקסמן, יו"ר ומנכ"ל אופיר טורס וצוות משרדו אירחו היום נציגים של משרדי נסיעות מצטיינים במכירת חבילות שייט והעניקו להם תעודות הוקרה.
 
בתחילת הטקס הודה בועז וקסמן לנציגי המשרדים ופרש את משנתו המקצועית בתחום הקרוזים: " זו החופשה האולטימטיבית, כשמדברים על value for money. מחיר חופשת שייט נעה בין 95$ ל- 150$ ללילה בהשוואה לצימר בצפון שעולה כ-800 ₪ ללילה. באוניות המפוארות כמו Crystal או Regent המחירים מגיעים ל-400$ -500$ ללילה".
 
" ענף הקרוזים הוא התחום עם הצמיחה המהירה ביותר בתיירות ומעניק עמלות טובות לסוכני הנסיעות. קבלנו כבר עשרות הזמנות לקבוצות לשנת 2013 והאוניות שלנו הן המתאימות ביותר לחופשה משפחתית. בהפלגות משפחתיות באוניות EPIC ההורים מבלים והילדים פוגשים את דמויות ניקלודיאיון, בוב ספוג, דורה ועוד ",אמר וקסמן.
 
בין משרדי הנסיעות שזכו בתעודות ההוקרה נמנים: גורדון טורס, אמריקן אקספרס, אופקים ת"א וחיפה, נתיב טורס, אברהמוף נסיעות וכנען טורס שזכו לשבחים ומילות תודה גם ממנהל מחלקת השייט של אופיר טורס, צופר עוז שאמר: " בזכותכם הגענו לאחוזי מכירות גבוהים ואנו מודים לכם".
 
מחלקת השייט של אופיר, Cruise no.1 מהוותיקות והמקצועיות בענף התיירות מייצגת כמה מחברות הקרוזים המובילות בעולם: Norwegian Cruise Line שהייתה הראשונה שהנהיגה את סגנון Freestyle Cruising המאפשר לנוסע בחירה חופשית בזמני ומיקום הארוחות.
Crystal Cruises , חברת השייט היוקרתית והאלגנטית עטורת הפרסים הידועה ברמה קולינרית גבוהה. חברת Regent Seven Seas שבה סוויטות מפוארות והכול כלול במחיר, גם סיורי החוף.
 
מחלקת השייט של אופיר טורס השיקה תכנית הנקראת Sell & Cruise המיועדת לסוכני הנסיעות, שבמסגרתה מתבקשים סוכני הנסיעות למכור הפלגות לקהל לקוחותיהם ועבור כל 1000$ צוברים נקודה אחת. הנרשמים לתוכנית יקבלו 10 נקודות מתנה. סוכן שיגיע ל-40,000$ מכירות יזכה בשייט מפנק.
 
כמו כן, מחלקת השייט של אופיר טורס נותנת מענה גם לחברות קרוזים נוספות המהווה לדברי הצוות יתרון וידע רחב בכל חברות הקרוזים בהשוואה לחברות האחרות.

 

צפו בתמונות

Exit mobile version