Site icon IAS

נחתם הסכם מיזם משותף בין טורקיש איירליינס לתאי איירווייז

מטוס טורקיש איירליינס בנמל התעופה של איסטנבול.

טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) ותאי איירווייז (Thai Airways International Public Company Limited  -THAI), חתמו באיסטנבול ב-02 באוגוסט, על מזכר הבנות לקראת הסכם מיזם משותף בין שתי חברות התעופה. צעד משמעותי להגברת שיתוף הפעולה בין מובילי הדגל של טורקיה ותאילנד.

איסטנבול ממוקמת באופן אסטרטגי כמרכז בין אסיה, אירופה ואפריקה, שכן טורקיש איירליינס מציעה טיסות לכל רחבי העולם מבסיס הבית שלה, נמל התעופה של איסטנבול. תאי איירווייז תציע שירות טיסות יומי לאיסטנבול מבנגקוק, בחודש בדצמבר ותחזק את מעמדה באזור אסיה פסיפיק ואוסטרליה. בנוסף, השותפות תקדם את התיירות בין טורקיה (85 מיליון תושבים) ותאילנד (71 מיליון תושבים).

מנכ"ל טורקיש איירליינס, בילאל אקשי (Bilal Ekşi), אמר: "הסכם זה מהווה אבן דרך חשובה לשיתוף הפעולה בין טורקיש איירליינס לתאי איירווייז, שכן הוא מפגיש את המורשת התרבותית העשירה של טורקיה ותאילנד. שיתוף הפעולה הזה ישפר את הקישוריות בין שני האזורים, יספק חוויות טיסה נוחה ויציע לנוסעים מגוון רחב יותר של יעדים ושירותים דרך קווי התעופה של שתי החברות".

צ'אי אמסירי (Chai Eamsiri), מנכ"ל תאי איירווייז, אמר: "שיתוף הפעולה הזה ישפר את היעילות של תאי איירווייז וטורקיש איירליינס במונחים של קישוריות ורשת קווי התעופה. הלקוחות שלנו יוכלו לנסוע בנוחות בין תאילנד לטורקיה וכן הלאה לאירופה ולנקודות אחרות באסיה, תוך שימוש מלא ברשתות הנרחבות המוצעות על ידי תאי איירווייז וטורקיש איירליינס".

Exit mobile version