Site icon IAS

נורוויג?ן אפיק מתמקמת בברצלונה ב-2015

חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין הודיעה כי החל מ- 30 באפריל 2015, נורוויג'ן אפיק, האנייה עטורת הפרסים, תהפוך את ברצלונה לנמל הבית שלה ממנה יצאו וישובו מסלולי השייט שלה. Norwegian Epic נושאת 4100 נוסעים והיא האנייה הגדולה ביותר של נורוויג'ן קרוז ליין הרשומה באירופה.

 

זו השנה השנייה ברציפות בה זוכה האנייה נורוויג'ן אפיק בתואר "שיט התענוגות הטוב ביותר" על ידי מגזין התיירות הידוע Travel Weekly . כמו כן, השנה השישית ברציפות בה זכתה בתואר "קו השייט המוביל של אירופה".

 

אווירת הרוגע, סידורי הלינה החדשניים, תכניות הבידור האיכותיות, פארק המים רחב הידיים, הספא המפנק ושפע האפשרויות הקולינריות העומדות בפני הנופשים, הופכים את שייט התענוגות של נורוויג'ן אפיק לאחת החופשות המבוקשות ביותר בענף.

 

חברת הספנות נורוויג'ן קרוז ליין לא מפסיקה להפתיע ולחדש. תכניות המסע של נורוויג'ן אפיק לשנת 2015 תושקנה באמצע חודש מרץ. כבר עכשיו ניתן לומר כי מדובר במגוון רחב ביותר של תכניות מסע מלהיבות באירופה, אשר במסגרתן הנופשים זוכים לבלות ולתור את ערי החוף האירופאיות לפרקי זמן ארוכים מהמקובל בענף.

 

נורוויג'ן אפיק מציעה בפני הנופשים מגוון רחב ביותר של מסעדות בשלל סגנונות ותעריפים שונים של קבינות: סוויטות וווילות של סיפונים פרטיים, דירות סטודיו מעוצבות המיועדות לנוסע יחיד, וכן סוויטות ודירות המיועדות למשפחות עם ילדים.

 

בנוסף, לחברת הקרוזים נורוויג'ן קרוז ליין, ישנן כרגע עוד שתי אוניות בשלבי בנייה, הנושאות כ-4,200 נוסעים. נורוויג'ן אסקייפ, שתושק בסתיו 2015, וונורוויג'ן בליס שתושק ב- 2017.

 

באופיר טורס, נציגת החברה בישראל, גאים לספר כי לקוחותיה דיווחו על שביעות רצון גבוהה  מקרוזים עם חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין.

Exit mobile version