Site icon IAS

מתווה מחירים חדש בטיסות מישראל באייר פראנס

מטוס אייר פראנס. צילום יח"צ

החל מה-14 במאי 2019, קבוצת אייר פראנס KLM תציע מתווה מחירים חדש בטיסות מישראל לאפריקה, אסיה הודו והמזרח התיכון. המתווה החדש יכלול ארבעה סוגי כרטיסים שיאפשרו לכל נוסע לבחור בכרטיס שמתאים לצרכיו האישיים, בכלל זה כרטיס מוזל ללא מזוודה.

במחלקות הכרטוס X,V,R,N,E,T,Q,L,H,K,U, יוכלו הנוסעים לבחור מבין שלושה סוגי כרטיסים:

כרטיס Light: כולל תיק יד (עד 12 ק"ג), ללא מזוודה, שינויים בתשלום.

כרטיס Standard: כולל תיק יד וכן מזוודה (עד 23 ק"ג), שינויים בתשלום.

כרטיס Semi Flex: כולל תיק יד ושליחת מזוודה, שינויים בתשלום, אפשרות ביטול בתשלום (לפני המראה שמירת מושב standard בחינם.

במחלקות הכרטוס הגבוהות Y,B,M הנוסעים ייהנו מהטבות כרטיס Full Flex – כולל מזוודה, שינויים בחינם, אפשרות ביטול בחינם., ושמירת מושב standard בחינם.

מנהל המכירות של קבוצת אייר פראנס KLM ישראל, אלון נטע: "לאור הצלחת מתווה המחירים המיוחד שהושק בשנה האחרונה בקווים לדרום אמריקה, החלטנו כעת להרחיב את ההצעה הזו גם לאפריקה ולאסיה. אנו רואים את הפופולריות של המתווה המיוחד לא רק בקרב תיירים שמחפשים כרטיס מוזל, אלא בעיקר בקרב הקהל העסקי שנהנה כעת מכרטיסים גמישים במחיר נמוך מבעבר. אנו שמחים על ההצלחה של המתווה, ונמשיך לפעול כדי להביא לקהל הישראלי את המוצר הטוב ביותר."

בכל סוגי הכרטיסים ייהנו הנוסעים משירות מלא במטוס הכולל ארוחה ושירות משקאות, וכן מצבירת נקודות בתכנית הנוסע המתמיד Flying  Blue ובתכנית ה-BlueBiz לחברות עסקיות.

חברי מועדון הנוסע המתמיד Flying Blue ברמת Explorer, יהיו זכאים להנחה של 10 יורו על רכישת מזוודה, עד מועד פתיחת הצ'ק אין (30 שעות לפני הטיסה). נוסעי העילית והעילית פלוס של מועדון ה-Flying Blue, זכאים לשלוח מזוודה נוספת (מעבר להקצאה בכרטיס), עד 23 ק"ג, ללא תשלום, בכל סוגי הכרטיסים.

המתווה החדש מעודכן בכל מערכות המכירה, למכירה החל מה-14.5.19, ועבור המראות מהתאריך 21.5.2019 והלאה

Exit mobile version