Site icon IAS

ממד חדש לנמל התעופה של מינכן

שלוש שנים וחודשיים לאחר שהחלו עבודות הבנייה, שדה התעופה של מינכן מכריז כעת על לוח הזמנים לפתיחת המתקן החדש. הוועדה האחראית מטעם שדה התעופה במינכן (FMG) וחברת לופטהנזה קבעו שמועד הפתיחה של המתקן החדש יהיה באפריל 2016, כאשר התאריך המדויק יפורסם בתחילת השנה הבאה.

בדומה לטרמינל 2, המתקן החדש יופעל במשותף על-ידי FMG ולופטהנזה בחלוקת בעלות של 60% ו-40% בהתאמה. במתקן החדש יהיו 27 מקומות חנייה סמוכים למטוסים, מה שיאפשר לנוסעים לעלות למטוס באופן מיידי ללא צורך בנסיעת אוטובוס עד למטוס. המתקן גם יגדיל את קיבולת הנוסעים של שדה התעופה של מינכן ל-11 מיליון נוסעים בשנה. "המתקן החדש לוקח את שדה התעופה לממד חדש, הן מבחינה כמותית והן איכותנית," אמר ד"ר מיכאל קרקלו (Dr. Michael Kerkloh), נשיא ומנכ"ל FMG. "כתוצאה מכך, חווית השימוש המצוינת של הנוסעים בשדה התעופה ורמת השירות שאנו מעניקים, אשר לאחרונה זכו לכותרות בעקבות הענקת דירוג כלל-אירופי של חמישה כוכבים לשדה, ימשיכו להוות יתרון תחרותי של מרכז טיסות חשוב זה בבוואריה גם בעתיד."

עבור תומס קלוהר (Thomas Kl?hr), חבר הנהלת לופטהנזה האחראי לפעולות הנוסעים, הכספים והמרכז של חברת התעופה במינכן, מסוף הנוסעים החדש הוא ציון דרך בהתפתחותו של מרכז טיסות חשוב זה במינכן. "עם המתקן החדש נוכל להציע לנוסעים את התשתית האידיאלית כמו גם אווירה ייחודית. כבר היום נחשב טרמינל 2 לאחד הטובים בעולם. האורחים שיעברו במתקן החדש יכולים לצפות לאותה רמה: כהרחבה של טרמינל 2, הוא נבנה כולו בכדי למלא את צרכיהם של נוסעי לופטהנזה."

כטרמינל הראשון הממוקם במרכזו של שדה תעופה בגרמניה, המבנה החדש אינו מאפשר גישה לציבור הרחב. פעולות הצ'ק אין יתבצעו בטרמינל 2 ולאחר מכן יעברו הנוסעים בדיקת דרכונים ומטען לפני שיעלו למערכת תעבורה פנימית שתיקח אותם לטרמינל החדש תוך פחות מדקה. שם ימצאו מגוון של שירותים וטיפול בנוסעים כמו גם אפשרויות רבות לעריכת קניות ומסעדות.

בחודשים הקרובים ישלימו העובדים את גימור הפנים של הבניין החדש ויתקינו בו את הציוד הטכני. בסתיו יתבצעו בדיקות מקיפות לתהליכים המתבצעים בטרמינל. בשנה הבאה יגויסו מאות "נוסעים מדומים" לסייע בהדמיה של האינטראקציה בין כל תהליכי הטיפול המתרחשים במתקן החדש.

 

 

Exit mobile version