Site icon IAS

מלון Sea Hotel יוקם בבת ים

קבוצת "רום כינרת" ו"טופבן" הודיעו היום על בנייתו של מלון "Sea Hotel" אשר יוקם על רצועת החוף היפהפייה של בת-ים, ואורחיו ייהנו מגישה ישירה לחוף פרטי מרהיב הצמוד אליו ושירותי חוף מקיפים.

 

המלון בן 26 הקומות יכלול כ- 400 חדרים מרווחים במגוון גדלים, חלק מיחידות המלון ימכרו ללקוחות בינלאומיים וישראליים וחלקם יוותרו בבעלות הקבוצה כאשר כלל החדרים ינוהלו על ידי רשת ניהול מלונאי מהגדולות בעולם. בימים אלו מצויה הקבוצה במו"מ עם מספר רשתות בינלאומיות, אשר טרם פתחו בתי מלון בישראל, ורואות בישראל כיעד תיירותי אסטרטגי חשוב. למרגלות המלון ולאורכה של הטיילת תוקם שדרת חנויות יוקרה ובה מיטב מותגי העילית מהעולם.

 

המלון יגלם יוקרה ארץ ישראלית נדירה, יהיה לאחד המלונות היוקרתיים בארץ (דרגת DLX) ויצטיין בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל היבט: העיצוב של המלון הופקד בידיה של חברת HBA הבריטית – מחברות עיצוב בתי המלון המובילות בעולם, אבזור פנימי יוקרתי של כל חדר וחדר במלון יבוצע על ידי מותג היוקרה האיטלקי Francesco Molon, וספא ייחודי שיופעל ע"י רשת בינלאומית (הקבוצה מצויה במו"מ עם מספר חברות בינלאומיות בנושא) ויציע טיפולים ומוצרים שטרם נראו בישראל. כל זאת לצד רמת שירות גבוהה במיוחד שתעניק מענה מושלם לכל צורך או בקשה, של כל אורח ואורח, בכל שעה משעות היממה.

כל חדרי המלון נהנים מנוף מרהיב לים ויעוצבו במיטב הטכנולוגיה המתקדמת בעולם מלונאות הבוטיק.

 

אילן ששון, נציג המשקיעים, אמר היום:

"Sea Hotel יעניק לאורחיו חוויה שהיא מעבר לחופשה רגילה במלון יוקרה. בתכנון המלון הושקעה מחשבה ותשומת לב מרבית לכל הפרטים, קטנים כגדולים, על מנת ליצור קונספט ייחודי שיעניק למבקרים בו חוויה בלתי נשכחת ובעלת משמעות עמוקה".

 

המלון יציע שלושה סוגי חדרים:

סוג D –       חדר מלון מאובזר בגודל 32 מ"ר נטו + 12 מ"ר נטו של מרפסת מרוהטת.

סוג A –        סוויטות בגודל 64 מ"ר נטו + 24 מ"ר נטו מרפסת מרוהטת, הממוקמות במרומי בית המלון, מקומה 14 ומעלה.

סוג B –         סוויטות נשיאותיות, בגודל 80 מ"ר נטו + 30 מ"ר נטו מרפסת ענקית, הממוקמות בצידו המערבי של המלון, לאורך המיתר של המפרש הפונה כולו אל הים.

 

בנוסף יציע המלון מגוון מתקנים ושירותים איכותיים כגון חדר כושר משוכלל המשקיף לים, ספא יוקרתי, שירותי concierge אישיים מסביב לשעון, מגוון מסעדות, אולם כנסים ואירועים, טרקלין עסקים ובריכת שחייה infinity pool  המתמזגת עם האופק.

 

המלון יציע את האפשרות לרכוש יחידה מפוארת לשימוש אישי למשך 6 חודשים בשנה וביתרת התקופה ליהנות מתשואה הולמת להשקעת נדל"ן ראויה. רוכשי היחידות ישכירו את החדרים שירכשו באמצעות חברת הניהול הבינלאומית של המלון, ויקבלו תשואה גבוהה על השקעתם. מודל ייחודי זה יאפשר לרוכשים ליהנות באופן אישי ממלון יוקרה וגם לקבל דיבידנד רבעוני על ההשקעה ביחידה. 

 

אילן ששון נציג המשקיעים, הסביר על הפוטנציאל העסקי הטמון בהשקעה במלון Sea Hotel: "רכישת יחידה ב- Sea Hotel מהווה את הפתרון האולטימטיבי ליהודים ותיירים המגיעים לישראל לחופשות קבועות בתקופות שונות של השנה, כולל חגים ומועדים, ומאפשרת להם ליהנות מכל העולמות – חופשה בנכס בבעלות אישית, שעוצב על ידי מעצב על בתחום הריהוט, בשילוב הנוחות והפינוק של מלון יוקרתי המעניק שלל שירותים ואפשרויות בילוי ברמה הגבוהה ביותר. ומצד שני לקבל הכנסה שנתית בעבור היחידה בתקופת היעדרותם מהארץ"

 

מחירי חדרי המלון לסוגיו :

יחידה מלונאית מסוג  D    – תעלה החל מ – 1,500,000 ₪.

סוויטה מלונאית מסוג    A – תעלה החל מ – 3,350,000 ₪.

סוויטה נשיאותית מסוג  B – תעלה החל מ – 4,150,000 ₪.

 

הקונספט העיצובי של המלון שואב השראתו מעולם התנ"ך, מארץ ישראל ומהים התיכון שלחופו הוא יוקם, ויהפוך את השהייה במלון לחוויה רוחנית המחוברת למקום ולסיפורה של הארץ המובטחת – ארץ זבת חלב ודבש.

 

כל האלמנטים המרכיבים את העיצוב, החל מהמונומנטים המרהיבים ויצירות האמנות שיפארו את חלליו ועד אחרון הפרטים בכל חדר וחדר, נבחרו בקפידה. האלמנטים השונים ישלבו בין מוטיב הים והתנ"ך, התרבות היהודית וארץ ישראל, תוך הקפדה על שימוש בחומרים המובחרים ביותר ובדגש על יוקרה בלתי מתפשרת, ויחברו יחדיו לתמונה אחת שלמה שמטרתה להעניק למבקרים חוויה מלאת השראה של חיבור למקורות.

 

בעיצובו של Sea Hotel נעשה שימוש בקשת חומרים וצבעים השואבים את השראתם מן הים, מחופיה הזהובים של העיר בת ים, מטקסטים תנ"כיים, ממורשת העם היהודי ומאמנות היודאיקה המסורתית.

 

לדברי האדריכל  יהודה פייגין ממשרד "פייגין אדריכלים" :

"עיצוב המלון יציג שילוב הרמוני בין גווני זהב ושנהב חמים עם טורקיז וכחול של ים, חיבור בין משטחים חלקים ומבריקים למרקמים גליים וסוערים, דיאלוג בין האווריריות של קצף הגלים לאלמנטים של מתכת וברונזה".

 

עיצוב החללים הציבוריים –  בחלל הכניסה יוקם מונומנט אומנותי של מסך ברונזה המתנשא לגובה 14 מטרים, המציג את פסוקי "שירת הים" בטיפוגרפיה ייחודית, בשילוב ענני טיפות קריסטל התלויות מן התקרה בגבהים שונים, מתעתעות בקרני השמש ויוצרות אפקט עוצר נשימה של אור וצל בכל רחבי הלובי.

 

בדלפק הקבלה ישולב אקווריום עצום מימדים עשיר בדגים, אלמוגים וצמחי מים אמיתיים. בחלל הקבלה תוצג יצירת אמנות אבסטרקטית, שתחגוג את עושרה הפיזי והרוחני של ארץ ישראל – ארץ זבת חלב ודבש. ביצירה יעשה שימוש בחומרים בעלי מרקם טבעי, בתצורתם הגיאולוגית המקורית – גבישי יהלומים בלתי מלוטשים המייצגים את אלמנט ה'חלב' בשילוב גווני זהב המייצגים את ה'דבש'. כמו כן יישזרו ברחבי המלון אזכורים נוספים למקורות ההשראה, כגון קירות אבן-חול, עמודים מעשה עבודת יד, נברשות עשויות צדפים שקופים ועוד.

 

יהודה פייגין, האדריכל :

"את ההשראה לעיצוב המלון, המוצאת את ביטויה בכל חלקיו, שאבנו מהמקום הטבעי ביותר, מהסביבה בה אנו נמצאים – ארץ ישראל. אורחי המלון יזכו לחוויית נופש עשירה בהקשרים שורשיים ונצחיים של עם ישראל וארץ ישראל, ויבטיחו לעצמם חופשה בלתי נשכחת".

 

רוברטו מולון מחברת Francesco Molon הסביר כי –

"עיצוב החדרים תוכנן בהשראת הים והארץ המובטחת, בגוונים שלווים שישרו אווירת רוגע. דלתות החדרים יולבשו בזכוכית אטומה, לקבלת פנים עכשווית מלאת הדר. מרפסות גדולות, מרווחות ומרוהטות יאפשרו מנוחה והתרגעות אל מול נופו המרהיב של הים התיכון הנשקף מכל החדרים במלון. נגיעות אמנותיות בהשראת קצף הים ואדוות הגלים יעניקו תחושה אוורירית ומיוחדת, ואלמנטים עיצוביים יוצאי דופן ומלאי השראה, ישלימו את החוויה היוקרתית ויוצאת הדופן".

 

אודות המשקיעים –

מאחורי מיזם Sea Hotel עומדים קבוצת משקיעים המתמחים בייזום ובפיתוח פרויקטים בתחום הבניה והנדל"ן, ומצטיינים בחדשנות, בפריצת שווקים חדשים ובביצוע פרויקטים מורכבים בהיקפים גדולים. המיזם יוקם על ידי קבוצת משקיעים בעלת השקעות חובקות העולם – בארה"ב, ברוסיה, באפריקה ובישראל. נוסף על השקעותיה בתחום הנדל"ן מתמחההקבוצה גם בשווקים נוספים כגון אנרגיה ויהלומים, עובדה המעניקה לה גב כלכלי איתן ויציבות פיננסית.

 

המיזם מנוהל על ידי מטה דינמי מצומצם, ומתגאה ביושרה מקצועית ושקיפות מלאה, הקפדה על איכות ללא פשרות ויעילות בהובלת תהליכים המבטיחה הצלחה של המיזם. החזון שעומד לנגד עיני המשקיעים הוא הקמתו של בית מלון ראשון מסוגו בישראל, כדוגמת בתי המלון היוקרתיים ביותר ברחבי העולם, המצטיינים באיכותם, בחוויה הייחודית שהם מעניקים וברמת השירות הניתנת בהם. בעלי המניות העיקריים הינם –

 

מר מיכאל ספיאשווילי – יהודי המתגורר בישראל וארה"ב שעיקר עיסוקו הוא בתחום היהלומים.

 

מר וואלרי מרקוטנקו – משקיע ממוצא רוסי אשר בעבר היה מבעלי המניות של חברת גזפרום והוא מימש את מניותיו עם רווח של עשרות מיליוני דולר, ועיקר עיסוקו בתחום הכרייה של המחצבים הטבעיים.

 

ומר דוד רפאלוב – יהודי המתגורר ברוסיה ועוסק ביהלומים וכרייה של מחצבים טבעיים.

 

Exit mobile version