Site icon IAS

מלון נווה אילן – 5 פרחי יופי ומצטיין רשתי

רשת מלונות C HOTELS הכוללת 5 מלונות בפריסה ארצית, ממשיכה לשדרג  את מלונותיה ולרשום הישגים. הישג  גדול נרשם השנה במלון נווה אילן. במהלך השנה עבר המלון מתיחת פנים משמעותית במסגרת שינוי הקונספט והפיכתו לסוג של "כפר נופש". השינוי כלל השקה של  חדרי גן היוצאים לגינת תבלינים פסטורלית, בקתת טיפולים ציורית ופינות "שאנטי" בגינות המלון.
 
דגש מיוחד ניתן השנה לילדים ולשדרוג חוויית הנופש המשפחתי. במסגרת זו נפתח מתחם ילדים חדש שכולו עולם של ילדים. המתחם החדש מתפרש על 350 מ"ר וכולל חדרי משחק נושאיים לקטנטנים ועד גדולים: ג'מבורי, כלי תחבורה, מיני סופר, ספרייה, חדר תחפושות, חדרי משחקי מחשב, קונסולות ואף חדר קולנוע מאובזר.
 
לצד המתחם נפתחה גם אטרקציית מים מרהיבה עם מזרקות ומגלשת ענק הגולשת הישר אל תוך הנוף ההררי. את כל החידושים והשדרוגים משלימים בימים אלו חדר אוכל  ואולמות הכינוסים המחודשים וכן שדרוג התפריט!
 
ועכשיו זה רשמי! בתחרות המלונות הארצית שנערכת מזה 7 שנים על ידי "המועצה לישראל  יפה" והתקיימה אמש בחסות משרד התיירות ובשיתוף התאחדות המלונות- הוענקו למלון שני תארים חשובים. נווה אילן זכה בפרס היוקרתי – 5 פרחי יופי ובפרס נוסף- כמצטיין רשתי!
        
אור ברקת, סמנכ"לית השיווק ברשת C-HOTELS, מסרה כי הזכייה החדשה משקפת את ההשקעה הגדולה והתהליך שהמלון עובר מאז שדרוגו ומיתוגו מחדש. מטרת הקונספט החדש הייתה לאפשר לאורחים  חוויה פסטורלית – כפרית מחד אך מוקפדת ובסטנדרט אירוח גבוה, מאידך. תחילתו של המהלך החלה  מהתפיסה שעלינו לנצל את המשאב העצום של השטחים והמרחבים הפתוחים ולחבר בין חוץ לפנים. לצד תפיסה זו, עיקר המחשבה הושקעה ביצירת חווית האירוח במלון  שתאפשר מכסימום חופש לילדים ומכסימום חופשה להורים! והכול רק במרחק 40 דקות מהמרכז!

https://www.youtube.com/watch?v=gl6kZpG85vQ

Exit mobile version