Site icon IAS

מינויים חדשים באל על

מנכ"ל אל על, דוד מימון, הודיע היום על מינויה של מירה פיזיצקי, לתפקיד ראש אגף שיווק באל על. מירה מילאה בחברת אל על מספר תפקידים בתחומי המסחר והשירות, ובשנים האחרונות שימשה כראש מטה מנכ"ל . בתפקיד זה הייתה מירה אחראית לתכנון ומעקב אחרי תוכניות העבודה של המנכ"ל, ובכלל זה הצטיידות במטוסי בואינג דרימליינר שצפויים להגיע בקיץ הקרוב לישראל, בחתימה על הסכמי שיתוף פעולה עם חברות תעופה זרות, בהשקת מותג הלואו קוסט UP  ועוד. למירה תואר במשפטים מהקריה האקדמית אונו, קרית אונו.

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "מירה מביאה עמה ניסיון ורקע חשוב לתחום  השיווק ואני בטוח שתתמודד היטב עם אתגרים מורכבים, על רקע התחרות בשוק. ניסיונה הרב שצברה בתפקידים השונים שמילאה, כמו גם היכרותה המעמיקה עם אל על ועם ענף התעופה, יתרמו רבות לתחום השיווק בחברה."

מירה תחליף את עינת ינאי ששימשה בתפקיד שש שנים, במהלכן הובילה שורה ארוכה של מהלכים, הבולטים שבהם השקת מחלקת תיירים פלוס, פתיחת מותג הלואו קוסט UP  מבית אל על, השקת הקו לבוסטון וגיבוש ההיערכות השיווקית בחברה לקראת קליטת מטוסי הדרימליינר. בנוסף  הובילה את שדרוג מערך הדיגיטל באל על והפיכת אתר האינטרנט לגורם משמעותי במכירות החברה.

בנוסף, החליט מנכ"ל אל על  להקים אגף דיגיטל, שיתמקד באיתור, פיתוח והטמעה של כלים דיגיטליים לשיפור וייעול התהליכים העסקיים של אל על, ויעסוק בהתוויית אסטרטגיה דיגיטלית, שיפור חווית הלקוח בנכסי הדיגיטל והפנמת התהליכים הדיגיטליים בחברה.

עו"ד דן פוגלמן ימונה ליועץ המשפטי של החברה. עו"ד פוגלמן משמש בעשור האחרון כיועץ המשפטי של כנפיים אחזקות בע"מ והינו בעל ידע וניסיון בין השאר בתחומי התעופה, עסקאות ליסינג וכן בתחומי שוק ההון. דן צפוי להיכנס לתפקידו ב- 1 במאי 2017.

עו"ד עומר שלו, היועץ המשפטי (ומזכיר החברה עד ינואר 2016), שמכהן בתפקידו מזה כ- 10 שנים ימשיך ללוות את החברה כיועץ משפטי חיצוני ובמגוון תחומים נוספים, זאת באמצעות משרד עו"ד גרוס אורעד שלימוף ושות', בו הינו שותף בשנה האחרונה.

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "לעומר זכויות רבות באל על. עומר רכש, בזכות, מעמד על של סמכות מקצועית בתחום עיסוקו ובכלל מנהל שידו בכל, כזה שנכון לתרום ולסייע בכל עת לקידום יעדיה של החברה. עצותיו והכוונתו המקצועית הניבו תפוקות שערכן לא יסולא בפז.

עומר ליווה אותנו במשברים, עסקאות היסטוריות שישנו את פני החברה, ומהלכים רגולטורים מהותיים – בכולם כאחד גילה מנהיגות, קור רוח, רגישות ותבונה יוצאת דופן, תכונות שהכריעו לטובת השגת היעד הרצוי של החברה. עומר ימשיך להיות לנו לעזר משמעותי כיועץ משפטי חיצוני."

 

Exit mobile version