Site icon IAS

מטוס ה-ATR השלישי של ישראייר נחת בישראל

ישראייר עברה למודל מלא של לואו-קוסט, הכולל תשלום על הושבה, כבודה, הזמנת מזון מראש ורכישת דיוטי פרי. צילום יח"צ

מטוס ה-ATR השלישי של ישראייר נחת אמש בישראל. בכך השלימה חברת התעופה את פרוייקט תשתיות 2018, שכלל קליטת מטוס איירבס רביעי, קליטת מטוס ATR שלישי, הפעלת שלושה מטוסים חכורים במודל acmi – בהם מטוס 737 max, החלפת כל מושבי מטוסי האיירבס לקונפיגורציה אחידה של 180 מושבים והצטיידות בציוד קרקע בהיקף נרחב לתמיכה במערך ההפעלה של החברה.

כחלק מפרוייקט תשתיות 2018, נערכה החברה וקלטה 17 טייסים חדשים והתאימה את מצבת כח האדם של דיילי האוויר והתחזוקה למערך המתוגבר.

פרוייקט תשתיות 2018 יאפשר לחברה לבצע ביום אחד 21 סבבים במטוסים צרי גוף ו-14 סבבים במטוסי ה-ATR.

כושר הייצור היומי של פרוייקט תשתיות 2018, מגדיל את היצע המושבים היומי של החברה בהפעלה עצמית לכ-2,500, המהווה גידול של כ-25%. בסה"כ יעמוד כושר הייצור הכולל של ישראיר על 4,500 מושבים ליום הטסה אחד בעונת הקיץ.

ישראייר סיימה את חודש מאי עם גידול של 22% לעומת מאי 2017 במספר הטסים עמה לחו"ל.

Exit mobile version