Site icon IAS

מטוסי לופטהנזה מצוידים בתאי Allegris ימריאו בקרוב לדרכם

מטוס איירבוס A350-900 של לופטהנזה מצויד בתא Allegris. צילום לופטהנזה

היכונו, זה מגיע. Lufthansa Allegris, חווית הטיסה החדשה בקווים ארוכי הטווח תמריא לדרכה ב-1 במאי. מטוס האיירבוס A350-900 החדש, מצויד בתא אלגריס, הנקרא "לייפציג" הצטרף לצי ב-13 באפריל 2024. שני המטוסים הנוספים המצוידים בתאי הנוסעים החדשים נשלחו לאחסון עם מסירתם בנובמבר 2023 ובינואר 2024.

כבר באוקטובר 2022 אתר IAS חשף את מוצר הפרימיום של החברה בכל המחלקות (אקונומי, פרימיום אקונומי, ביזנס ומחלקה ראשונה), שפותח באופן בלעדי עבור קבוצת לופטהנזה (Lufthansa Group) . לכתבה המלאה לחצו כאן .

קרסטן ספהר (Carsten Spohr), יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל קבוצת לופטהנזה, אמר בזמנו על המוצר החדש: "אנחנו רוצים לקבוע סטנדרטים חדשים וחסרי תקדים לאורחים שלנו. ההשקעה הגדולה ביותר במוצרי פרימיום בתולדות החברה שלנו עומדת בבסיס הטענה שלנו להמשיך להיות המוביל בחברות התעופה המערביות בעתיד".

האיירבוס A350-900 הראשון המצויד בתא Allegris ימריא ממינכן למטרופולין הקנדי ונקובר ב-1 במאי 2024. היעד השני הוא טורונטו, שיופעל לסירוגין עם ונקובר בטיסות נבחרות בחודשים הראשונים. באמצעות מטוסי האיירבוס הנוספים יופעלו טיסות גם לשיקגו ומונטריאול, בקיץ.

לראשונה, הנוסעים יכולים כעת גם לצפות במפת מושבים לכל טיסות Allegris בערוצי ההזמנה המוכרים עם כל המושבים המיוחדים. נוסעים שכבר הזמינו טיסות בקווים אלו יקבלו הודעה על "השדרוג" שלהם לתא החדש. הזמנת מקומות במחלקת עסקים היא ללא תשלום נוסף בחודשים הראשונים. הנוסעים שביצעו כבר טיסות ליעדים בצפון אמריקה יוכלו לראות אם הטיסה מצוידת בתא Allegris שלושה שבועות לפני מועד ההמראה.

מחלקת העסקים של לופטהנזה מדור "אלגריס": לנוסעים יש גישה ישירה למעבר מכל מושב. צילום לופטהנזה
Exit mobile version