Site icon IAS

"מזמין את אירופלוט לטוס לשדה התעופה רמון"

"לפני חמש שנים פניתי לשר התחבורה הרוסי והבאתי ,יחד עם רפי איתן, את אירופלוט לישראל. היום, חמש שנים לאחר מכן, אירופלוט גדלה ומשתלבת ברפורמת השמיים הפתוחים שהובלתי מול האיחוד האירופי. אני מברך את חברת אירופלוט הערב ומאחל שהפעילות של החברה תמשיך להתרחב ושאזרחי ישראל ייהנו ממחירי כרטיסי שווים לכל נפש. בהזדמנות זו, אני מזמין את אירופלוט להמשיך להרחיב את הפעילות העתידית ולטוס גם לשדה התעופה 'רמון' שייפתח ב-2016 בתמנע". כך אמר שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, בערב החגיגי לציון חמש שנות פעילותה של חברת אירופלוט בישראל. השר הוסיף כי "אי אפשר להימנע מלהזכיר את המטוס שהתרסק בסיני: זו טרגדיה ואני שולח את תנחומיי לממשלת רוסיה ולמשפחות. נסיבות ההתרסקות אמנם עוד נחקרות אבל אנו רואים כי המקרה מצריך את כל העולם להיערך לפגיעות שונות בתעופה".

אורחי הכבוד של הערב החגיגי, שהתקיים במלון דן פנורמה בתל אביב בהשתתפות מאות מאנשי תעשיית התעופה והתיירות, היו בכירי חברת אירופלוט שהגיעו לישראל: ג'יאורג'יו קליגארי, משנה למנכ"ל אירופלוט והאחראי על הפיתוח האסטרטגי של החברה, ליאוניד דושטין, מבקר החברה וממייסדי הקו לתל אביב, איליה אלכסנדרובסקי, סגן נשיא לשיווק ומכירות באירופלוט העולמית ואולג קורולב, מנהל חברת המטענים של אירופלוט . בין אורחי הכבוד ניתן למנות את שגריר רוסיה בישראל, אלכסנדר שיין, אנשי השגרירות הרוסית בישראל וכן את בכירי תעשיית התיירות והתעופה בישראל.

אפרים פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי, המייצגת את חברת אירופלוט בישראל, פתח את האירוע: "חגיגות חמש שנות הפעילות המוצלחות של אירופלוט בישראל, שהחל את פעילותה לפני חמש שנים עם חמש טיסות שבועיות והגיעה בימים אלה לחמש טיסות יומיות קבועות בין ישראל לרוסיה, משתלבות בצורה נפלאה עם ההכרזה על הגדלת הפעילות בקו בין תל-אביב למוסקבה. הרחבת הפעילות בין ישראל לרוסיה מאפשרת לנוסע הישראלים ולתיירים ליהנות מטיסות במטוסים החדשים והמתקדמים בעולם, בזמנים נוחים ובמחירים אטרקטיביים. גולת הכותרת בקו למוסקבה הוא מטוס הבואינג 777-300, שיופעל פעמיים ביום בקו לתל אביב. המטוס הינו מהמתקדמים והחדישים ביותר בעולם ומציע חוויות שירות מפנקת, מערכת בידור אישית ומרווח רגליים גדול בכל המחלקות. אירופלוט, שנמצאת כיום בין ארבע חברות התעופה הזרות המובילות בישראל, ממצבת את עצמה בימים אלו כחברה הזרה גדולה ביותר בנתב"ג בהיצע המושבים בטיסותיה לישראל, עם 37 טיסות שבועיות: 28 למוסקבה, 7 לסט. פטרבורג ושתי טיסות נוספות לרוסטוב. אנו מתכוונים להמשיך ולפתח את פעילותה של אירופלוט בישראל גם בעתיד, בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת החברה העולמית".

ג'יאורג'יו קליגארי, משנה למנכ"ל אירופלוט והאחראי על הפיתוח האסטרטגי של החברה, אמר במהלך הערב כי: "הישראלים ימצאו בשדה התעופה במוסקבה מרכז נוח ומודרני כשדה יעד או כנקודת קונקשן לטיסות ההמשך עם אירופלוט. קבוצת אירופלוט הטיסה במהלך שנת 2014 כ-35 מיליון נוסעים והכיוון הוא להמשיך ולצמוח. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2015 הקבוצה גדלה ב-13% במספר הנוסעים לעומת כל השנה שעברה וזוהי הוכחה ברורה שהמאמצים שאנו נוקטים לשיפור מתמיד במוצר ובשירות לטובת לקוחותינו נושאים פרי".

אירופלוט, חברת התעופה הלאומית של רוסיה, המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי, הכריזה על הגדלת פעילותה בישראל ל-37 טיסות שבועיות. החברה, המציינת בימים אלה חמש שנות פעילות מוצלחות בישראל, תפעיל בעונת החורף 2015-2016 ארבע טיסות יומיות בקו מוסקבה – תל אביב, שיופעלו במטוסי הבואינג-777-300 ומטוסי האירבאס A320/321/330 המתקדמים. בנוסף, תפעיל החברה טיסה יומית לסט. פטרבורג ושתי טיסות שבועיות לרוסטוב.

חברת אירופלוט מציעה לנוסעיה ארבע טיסות יומיות בין תל אביב לשדה התעופה במוסקבה (שרמטייבו) וקישוריות נוחה ל-250 טיסות המשך יומיות ב-300 יעדים הפרושים על פני 60 מדינות ברחבי העולם, במחירים משתלמים מאי-פעם. צי המטוסים של אירופלוט הוא מהצעירים ביותר בעולם, עם גיל ממוצע של 4.2 שנים, שהולך ויורד עם כניסתם של מטוסים חדשים לפעילות בחברה.

אודות אירופלוט

אירופלוט הינה חברת התעופה המובילה ברוסיה ואחת מקבוצות התעופה הגדולות באירופה. בשנת 2014, הטיסה החברה 23.6 מיליון נוסעים (34.7 מיליון נוסעים בקבוצת אירופלוט כולה, עם חברות הבת), נתון שיא לחברת תעופה רוסית. אירופלוט חברה בברית התעופה הגלובאלית SkyTeam, המשרתת 1057 יעדים ב-179 מדינות ברחבי העולם. אירופלוט מציגה את אחד מציי המטוסים הצעירים בעולם, בו כלולים 164 מטוסי אירבאס, בואינג וסוחוי מתקדמים, ההופכים את החברה לאחת המובילות בעולם בתחום הבטיחות.

Exit mobile version