Site icon IAS

מועדון נוסע מתמיד חדש לחברת התעופה TUS AIRWAYS

מטוס פוקר 100 של טוס איירוויס. צילום יח"צ

חברת התעופה הקפריסאית  – TUS Airways – The Ultimate Schedule, אשר מפעילה טיסות ישירות, סדירות ויומיות מנתב"ג ללרנקה, משיקה מועדון נוסע מתמיד חדש שייקרא TUS & PLUS.

המועדון החדש יאפשר לנוסעים המתמידים והנאמנים של החברה לצבור נקודות וליהנות מטיסות חינם ליעדי החברה הנוכחיים והעתידיים, כמו גם ממגוון הטבות נוספות שיעודכנו במהלך הזמן.

ההצטרפות למועדון היא ללא תשלום וכל שצריך על מנת להתחיל לצבור נקודות, הוא להירשם באתר האינטרנט של החברה, לקבל את כרטיס המועדון ולמסור את מספרו בעת הזמנת כרטיסי הטיסה.

כל הכללים ודרך צבירת ומימוש הנקודות מופיעים באתר בכתובת: www.tusairways.com/tusplus.

חברת TUS Airways החלה את פעילותה בשוק התעופה הישראלי באפריל 2016, החברה מפעילה כיום טיסות יומיות וסדירות כ-3 פעמים ביום בממוצע מת"א ללרנקה, כמו כן טיסות צ'רטר ישירות מנתב"ג לכ-10 יעדים ביוון ולפאפוס בקפריסין. בנוסף מפעילה החברה טיסות סדירות מלרנקה לכ-9 יעדים: רומא, יואנינה, אתונה, סלוניקי, אלכסנדרופוליס,  סקיאתוס, לפקדה/פרבזה, קוס וארקסוס/פטרס.

אגם פאמבוטיס: לאורכו ממוקמת העיר יואנינה, אליה טסה TUS. צילום ליטל ליכט

מחלוצת הטיסות הבינלאומיות מחיפה

החברה היתה גם מחלוצת הטיסות הבינלאומיות מחיפה והטיסה בשנת 2017 כ-40,000 נוסעים מחיפה ליעדים בקפריסין ויוון. החברה מתכננת לחזור ולפעול מנמל התעופה בחיפה עם הארכת המסלול בכ-316 מטרים וביטול האגרות.

TUS בעלת ומפעילת צי של כ-7 מטוסי סילון מסוג פוקר 70/100 שבהם כ-80/100 מקומות ישיבה נוחים במיוחד עם מרווח רגליים גדול, מאפשרים עלייה/ירידה מהירה מהמטוס ונחשבים ליעילים ביותר. כמו כן הם בעלי יכולת לנחות בשדות תעופה משניים. המטוס הינו בעל טווח טיסה של עד כ-4.5 שעות.

TUS Airways קמה במטרה לחבר את קפריסין עם מדינות האזור הקרובות לה ויעדים באירופה. החברה מציעה מודל תעופתי חדש באזור שמבוסס על מטוסים נוחים ומהירים בגודל בינוני. היא פועלת בעיקר מנמל הבית בלרנקה ומציעה לוח זמנים מגוון שנותן פתרון מושלם לכל נוסע ולכל צורך.

Exit mobile version