Site icon IAS

מומחים ישראלים לטיפול בטראומה בדרכם למנצ'סטר

בעקבות מתקפת הטרור במנצ'סטר שהתרחשה לפני כשבועיים, איזי ג'ט מטיסה שני מומחים לטיפול בטראומה מישראל, כדי שיוכלו לסייע לנפגעי מתקפת הטרור, וזאת בשיתוף פעולה עם עמותת Heads Up.

Heads Up היא עמותה המתמחה בהערכה וטיפול בנפגעי טראומה, והיא הקימה מרכז זמני, המעניק טיפול ללא עלות שפתוח לכולם בעיר מנצ'סטר. המרכז מאויש על ידי מתנדבים מקומיים, פסיכולוגים ומטפלים מתחום בריאות הנפש, אשר יאומנו על ידי שני המומחים מישראל – יהודית בר חי, וד"ר נעמי ל. באום.

יהודית בר חי, החברה בעמותת נט"ל (נפגעי טראומה על רקע לאומני) עוד משנת 2005, עובדת הן כמנחת קבוצות והן כמתאמת היחידה הניידת של נט"ל. יהודית גרה בעיר שדרות למעלה מ- 16 שנה, ויש לה שנים רבות של ניסיון בטיפול באנשים שסובלים מתופעות פסיכולוגיות ממושכות בעקבות התקפות טרור.

ד"ר נעמי ל. באום, היא בעלת דוקטורט בייעוץ בינלאומי בתחום הטראומה והתאוששות ממצבים טראומטיים. במסגרת עבודתה היא מגיעה למקומות רבים בעולם ממקסיקו ועד נפאל, בהם ישנן קהילות שהוכו ברעידות אדמה, סופות הוריקן, התקפות טרור וכו'. היא יזמה פרויקט ייחודי להתערבות ושיקום, אשר יושם בהצלחה בישראל כמו גם בארצות אחרות בעולם. 

דב בן יעקב, קורצמן, מנכ"ל Heads Up: "אנו מודים מקרב לב לאיזי ג'ט שמספקת לנו טיסות ללא עלות, המאפשרות לנו להטיס את שני המומחים הישראלים לטיפול בטראומה, על מנת שיוכלו לסייע במרכז שהקמנו במנצ'סטר. המומחים מישראל יסייעו להכשיר ולתמוך במתנדבים מקומיים על מנת לספק לקהילה את הסיוע הנדרש כדי להאיץ את תהליך ההתאוששות אחרי המאורע הנורא".

אלי גייוורד, מנהלת מסחרית באיזי ג'ט: "מחשבותינו ממשיכות להיות נתונות לנפגעי מתקפת הטרור במנצ'סטר, בני משפחותיהם וחבריהם. אנו שמחים שיש באפשרותנו לסייע ל Heads Up בהקמת המרכז לטיפול בטראומה בעיר ומקווים שאלה אשר הושפעו מהמתקפה הנוראית יוכלו להפיק את מירב התועלת מהטיפול שיוצע".

ניתן ליצור קשר עם Heads Up באמצעים הבאים:

Tel: 03330-124-714

email: hello@headsupcio.org.uk

facebook: MA17 Pop Up Treatment Centre

website: www.ma17.org.uk

 

Exit mobile version