Site icon IAS

לוק חדש לפינק של דלתא

המטוס הורוד של דלתא ,מטוס מדגם בואינג  ER767-400 המעוטר בסרט ורוד סביב גוף המטוס והלוגו של קרן המחקר של סרטן השד (BCRF) הוצג בלוק החדש ויטוס ליעדים ברחבי יבשת אירופה כחלק מהקמפיין השנתי של דלתא בתמיכה ב-BCRF.

זו השנה ה-11 שדלתא מציינת את טיסת "המחלימים" השנתית. המטוס הוורוד הצבוע מחדש הטיס יותר מ-140 עובדות דלתא, שהחלימו מסרטן השד, בטיסה הבינלאומית הראשונה מניו יורק למקסיקו סיטי. לרוחב האוקיינוס האטלנטי, המטוס הוורוד של דלתא מתוכנן לטוס בשבועות הקרובים לערים שונות כמו: לונדון, מדריד, אמסטרדם, פרנקפורט וניס.

"אנו גאים להציג את המחויבות שלנו למציאת מרפא ברמה הגלובלית," מסרה סנדי גורדון, סגנית נשיא דלתא לשרות טיסה. "80,000 העובדים שלנו ברחבי העולם מצפים לקמפיין זה מידי שנה ומתאספים יחדיו למציאת דרכים חדשות וחדשניות ליצירת מודעות ומימון ל-BCRF. אנו אסירי תודה לעובדים וללקוחות שלנו לתשוקה המתמשכת והתמיכה שלהם במלחמה בסרטן השד."

מאז 2005 עובדי דלתא, לקוחותיהם, חבריהם ובני משפחותיהם גייסו 9.2 מיליון דולר ל-BCRF, כולל מאמצי השנה שעברה באמצעותם גויסו 1.3 מיליון דולר. התרומות המשותפות אף מימנו את העבודה החיונית של 37 פרויקטי מחקר שונים במשך השנים.

לשם הגברת המודעות והתמיכה במחקר סרטן השד, עובדי דלתא ילבשו מדים ורודים וימכרו מוצרים ורודים, כולל לימונדה ורודה ואוזניות ורודות, בטיסות ובמועדוני דלתא במהלך חודש אוקטובר. הכנסות מהמוצרים הוורודים של החברה יטיבו עם ה-BCRF.

'המטוס הוורוד' של דלתא

בואינג ER767-400 הבינלאומי של דלתא, שמעוטר ב"מדים" ורודים מאז 2010, נצבע השנה. כתוצאה מכך, קבוצות במחלקת השיווק של דלתא כמו גם בחטיבת התחזוקה של דלתא עבדו יחדיו לעיצוב מראה רענן תוך שימוש בתרכובת צבע ייחודית לעטיפת גוף המטוס בסרט ורוד. ב-2012 המטוס הוקדש פורמלית לזכר אוולין לאודר, אשר יסדה את ה-BCRF
ב-1993. המטוס טס טיסות בינלאומיות ויגייס השנה מודעות ברחבי העולם ל-BCRF. המטוס הוורוד הראשון של דלתא היה בואינג 757 שטס בין 2005 ל-2010 ברחבי ארה"ב, אמריקה הלטינית והקאריביים – ליצירת מודעות למטרה.

קרן המחקר של סרטן השד (BCRF)

נוסדה על ידי אוולין לאודר ב-1993, קרן המחקר של סרטן השד מקדמת את המחקר המבטיח ביותר בעולם שמטרתו המלחמה בסרטן השד. BCRF גייסה יותר מ-570 מיליון דולר למען תגליות בביולוגיה של הגידול, גנטיקה, מניעה, טיפול, החלמה וגרורות, ובכך היא אחת מהמממנים הגדולים בעולם שאינם ממשלתיים של מחקר סרטן השד.

ב-2015 BCRF תעניק 48.5 מיליון דולר לתמיכה ב-240 מחקרים המתבצעים במוסדות רפואה מובילים ברחבי העולם. מאז 1993, מחקרים ממומנים ע"י BCRF היו חלק מכל פריצת דרך משמעותית במניעת, אבחון, טיפול והחלמה מסרטן השד. ע"י הוצאת 91 סנטים מכל דולר למחקר ותוכניות למודעות ציבורית, BCRF נשארת אחד מהגופים ללא כוונת רווח האחראים ביותר מבחינה כספית. BCRF היא הארגון היחיד של סרטן השד עם דירוג "A+" מ-CharityWatch, ביחד עם הרייטינג הגבוה ביותר של ה-Charity Navigator של 4 כוכבים במשך 13 פעמים מאז 2002.

Exit mobile version