Site icon IAS

לופטהנזה: תצוגת אופנה בגובה 10,000 רגל

אופנה וטכנולוגיה, זה הנושא בו התמקדה "המעבדה המעופפת" (FlyingLab) של לופטהנזה במהלך טיסה מפרנקפורט לניו-יורק השבוע. במהלך הטיסה, זכו הנוסעים לצפות בשתי תצוגות אופנה חיות ובשני דיוני מומחים. בנוסף, לנוסעים ניתנה הזדמנות לבחון מגוון טכנולוגיות לבישות חדשניות. קהל היעד של הטיסה היו הנוסעים בטיסה לשבוע האופנה בניו-יורק, אשר יחל היום (ה-9 בפברואר,2017).

מעצב האופנה הניו יורקי, רובין סינגר, הציג מבחר פריטים מקולקציית הנשים שעיצב לאביב-קיץ 2017 וכן פריטים מקולקציית סתיו-חורף 2018. מדובר בפעם הראשונה שקולקציה חדשה של מעצב הוצגה לקהל בגובה של 10,000 רגל.

במהלך התצוגה פסעו הדוגמניות במעבר המרכזי של המטוס אשר הפך למסלול. על מנת שהנוסעים יוכלו לראות היטב את הדוגמניות ולשמוע את המנחה מכל מושב במטוס, לופטהנזה התקינה מערכת מיוחדת בעלת שש מצלמות. כחברת התעופה הראשונה שעשתה זאת, לופטהנזה גם הציגה את תצוגת האופנה בווידאו כך שכל הנוסעים יכלו לצפות בה במכשירים הסלולריים שלהם באמצעות האינטרנט האלחוטי שבמטוס. בנוסף, שני דיוני המומחים שנערכו במהלך הטיסה, שודרו לכל המושבים במטוס הבואינג 747-8. הנוסעים בטיסה זכו גם לבחון מגוון התקנים טכנולוגיים לבישים ואופנתיים, החל מצמידים וכלה באזניות או התקנים למעקב אחר פעילות גופנית.

את ה-FlyingLab חתמה תצוגת אופנה של צוות המטוס, אשר הדגימו את השפעת המגמות האופנתיות על מדי הדיילים ב-60 השנים האחרונות. בהתאם לנושא זה, מטוס הג'מבו נצבע מחדש בצבעי הלוגו של לופטהנזה משנות ה-70 של המאה ה-20.

ה-FlyingLab הינה פלטפורמת חדשנות פתוחה של לופטהנזה. כל "מעבדה מעופפת" שכזו מורכבת משני חלקים – שיחה או הרצאה ובחינה של מוצרים. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום. 

Exit mobile version