Site icon IAS

לופטהנזה משיקה מערכת בידור מתקדמת בטיסות לישראל

החל מהשבוע, תהיה לנוסעי לופטהנזה לפרנקפורט ולמינכן עוד סיבה ליהנות מהטיסה, עם הפעלת מערכת הבידור המתקדמת ביותר של החברה בטיסות לטווחים בינוניים, ביניהן הטיסות לישראל וממנה.

 

"אנו משקיעים מיליון אירו ביום בפיתוח מוצרים חדשים לטובת לקוחותינו הטסים בלופטהנזה בטיסות לגרמניה וליעדים נוספים. מערכת מתקדמת זו תאפשר לנוסעים לצפות במגוון רחב של סרטים הוליוודיים שוברי קופות, ליהנות מתכניות הטלוויזיה העדכניות ביותר, ולהאזין למגוון ערוצי מוסיקה ואלבומים באמצעות נייד-חכם, טאבלט או מחשב נישא אישי ", אמר רולף קולר (Rolf Koller), מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל.

 

נוסעים המעוניינים בשירות החדש של לופטהנזה, המוענק חינם בטיסות לישראל וממנה, כמו גם בקווים אחרים, יורידו  בחינם את אפליקציית " Lufthansa Entertainment" הייחודית מחנות האפליקציות של אפל (Apple app store) או מגוגל פליי (Google Play) לפני טיסתם.

 

"המערכת פשוטה וידידותית למשתמש, והיא מעניקה ללקוחותינו שליטה מלאה ואפשרות לבחור סרטים ותכניות בעיתוי המתאים להם במהלך הטיסה", הוסיף קולר.

באמצעות האפליקציה, יוכלו הנוסעים להשתמש במערכת האינטרנט האלחוטית הסגורה באחד מ-20 המטוסים מדגם איירבוס A321 המצוידים במערכת הבידור החדשה, בטיסות לטווחים בינוניים.

 

פרטים לגבי זמינות המערכת בטיסות לופטהנזה לארץ וממנה באתר החברה:

 

מרגע שהמטוס באוויר והמערכת הסגורה פועלת, כל שעל הנוסע לעשות הוא להיכנס  לאפליקציה ולבחור את התכנית הרצויה. חובבי סרטים ייהנו ממבחר של לא פחות משבעה ערוצי סרטים, שיציגו להיטים מהקולנוע העולמי בשמונה שפות. לאלה שמעדיפים קומדיות טלוויזיוניות, המערכת

החדשה מציעה 26 ערוצי טלוויזיה שונים. ילדים ומבוגרים כאחד ייהנו מחמשת הערוצים המוקדשים למשחקים.

 

לנוסעים המעדיפים לעטוף את עצמם במוסיקה נהדרת לאורך הטיסה, מוצעים  עד 20 ערוצי "רדיו" ועוד 100 תקליטורים, ממש בקצות האצבעות. בין אם אתם נהנים ממצעד 40 הלהיטים העכשוויים, משירי פופ, ממוסיקת רוק או מהיצירות של המלחינים הקלאסיים הגדולים, תמיד תמצאו משהו מתנגן, שידבר אל הטעם שלכם.

 

אם אתם אוהבים לבלות את הטיסה בקריאה, למענכם יצרנו ערוץ ייעודי של כתבי עת אלקטרוניים המציע אוסף של עיתונים ומגזינים אלקטרוניים המתעדכנים בכל יום בתוכן חודש.

 

מעוניינים לשמוע חדשות ומידע על התפתחויות בקבוצת התעופה המובילה באירופה? בערוץ Lufthansa World אפשר לקרוא ידיעות חמות וביקורות על צי המטוסים של החברה ולשמוע על השקעות בהיקף של מיליארדי אירו המתבצעות בימים אלה בלופטהנזה.

חובבי הקניות ייהנו במיוחד מערוץ Worldshop הייחודי המציג מוצרים נבחרים מחנויות משדות התעופה וקטלוגים על מסך נייד החכם או הטבלט של כל נוסע. מגוון רחב של מוצרי נסיעות של מותג לופטהנזה וכן מוצרי אלקטרוניקה משוכללים, מצלמות, שעונים וצעצועים, זמינים לרכישה באמצעות כרטיס אשראי או פדיון נקודות זיכוי של חברת התעופה דרך מועדון Miles & More.

 תכנית הנוסע המתמיד עטורת הפרסים של לופטהנזה Miles & More כוללת 25 מיליון חברי מועדון נאמנים ברחבי העולם וגם לה יש ערוץ משלה במערכת החדשה . כאן יכולים להירשם למועדון ולקבל מידע כללי על התכנית.

 

בדרך "לחמישה כוכבים":

קבוצת לופטהנזה אינה נחה על זרי הדפנה ומשקיעה סכומים רבים בפיתוח מוצרים חדשים ואפילו מחלקות . לאחרונה, הותקן במטוס 747-8 של החברה מחלקת ה"פרימיום- אקונומי" החדשה מדובר במהלך דרמטי, מפני שב 35 השנים האחרונות לא הציגה לופטהנזה מחלקת שירות חדשה. המושבים החדשים רחבים  בכ-3 ס"מ, ומאפשרים פרטיות רבה יותר. כמו כן, המרחב בין השורות הוא  79 ס"מ (38 אינצ'ים), מה שמאפשר להתרווח בנוחות . בשנה הקרובה תותקן המלקה החדשה ב-106 מטוסים רחבי גוף.

 

"בנוסף להשקת מערכת הבידור החדשה במטוסים מדגם איירבוס 321 , התקנת מחלקת הפרימיום-אקונומי היא צעד נוסף בהפיכתה של לופטהנזה לחברת תעופה בעלת חמישה כוכבים". כך מסר קולר.

 

אודות המערכת החדשה

מערכת הבידור החדשה של לופטהנזה, שתופעל בטיסות לטל אביב ולטווחים בינוניים, מבוססת על פלטפורמת "בורדקונקט" (BoardConnect), שפותחה על ידי לופטהנזה סיסטמס (Lufthansa Systems). בהיותה חלוצה במערכות מתוחכמות, זכתה לופטהנזה סיסטמס לשבחים רבים על "בורדקונקט", לרבות זכייה בשני פרסים ב-2012:  ה-"Crystal Cabin Award" ו-"Apex Avion Award. המערכת הפשוטה והידידותית למשתמש מעניקה ללקוחות שליטה מלאה על בחירת סרטים ותכניות אחרות בכל זמן, שמתאים להם במהלך הטיסה.

 

 

Exit mobile version