Site icon IAS

לופטהנזה: יותר מבחר במחלקת עסקים, קיימות ויותר בידור לילדים

לופטהנזה משדרג את השירות בטיסות. צילום לופטהנזה

חברת לופטהנזה (Lufthansa) הודיעה על הרחבת השירות בטיסותיה. החל מאמצע חודש אוגוסט, נוסעי מחלקת עסקים בטיסות ארוכות טווח מגרמניה יוכלו לבחור מתוך מגוון עשיר של שישה תפריטים אזוריים ועונתיים שונים, בהזמנה מראש, מחודש ועד 24 שעות לפני ההמראה. המטרה לייעל את השימוש במזון ולהפחית את כמות הפסולת.

החל מה-1 באוגוסט 2023, לופטהנזה תציע מגוון רחב של משקאות חמים במסגרת שירות Onboard Delights, בטיסות ביבשת אירופה, בכוסות הניתנים למחזור שתחלפנה את כוסות הפלסטיק הפוגעות באיכות הסביבה. בנוסף, לאטה מקיאטו ושלוש גרסאות של תה ושוקו חם תהיינה זמינות בעתיד, בכוסות החדשות. חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה שמו לעצמן למטרה להימנע לחלוטין משימוש בכוסות פלסטיק ואלומיניום חד פעמיות במטוסים, עד שנת 2025.

מטוס דרימליינר של לופטהנזה. צילום באדיבות החברה

ילדים מאושרים יותר, בטיסות ארוכות טווח בחברת לופטהנזה, עם היצע בידור מגוון יותר לילדים ובני נוער. בעתיד, ספריית המדיה “e-journals” של חברת התעופה תציע לנוסעים הצעירים מבחר קריאה מורחב המותאם לגיל ב- Children's Media Box. הוא כולל מגוון רחב של כתבי עת ומגזינים בשפות שונות הניתנות להורדה ללא תשלום. כמו גם, דפי צביעה זמינים עבור הנוסעים הצעירים יותר, במטרה לשעשע אותם בזמן ההמתנה בשער היציאה ובשהותם במהלך הטיסה.

פודקאסטים חדשים לילדים, זמינים כעת בחינם בפורטל FlyNet בטיסות לטווחים קצרים ובינוניים, ותוכנית הבידור לילדים בטיסה הורחבה גם לחודשי הקיץ. יותר מ-50 סרטים ותוכניות טלוויזיה, כמו גם תוכניות שמע רבות, זמינים לנוסעים הצעירים בטיסות ארוכות טווח. בעונת החופשות קיימת גישה חינמית לתוכניות טלוויזיה לילדים ולספרי אודיו, באמצעות קודי QR, בטרמינל 2 בנמל התעופה של מינכן ובטרמינל 1 של נמל התעופה בפרנקפורט.

Exit mobile version