Site icon IAS

לוס אנג'לס, יעד חדש לדלתא איירליינס מלונדון

דלתא איירליינס הביאה בסוף השבוע את ה"מסך הגדול" ללונדון (לאזור ה- Canary Wharf) להשקת שירותה החדש בין נמל התעופה הבינלאומי לונדון הית'רו לנמל התעופה של לוס אנג'לס, שיחל ב-26 באוקטובר, 2014.

 

כחלק ממסע הפרסום "הוליווד ללא הדרמה", דלתא "גלגלה" את השטיח האדום כדי להציג את מוצרה החדש בביתן מיוחד שנבנה באזור הטרנדי של לונדון- ה"קנרי וורף".

 

במהלך ימי האירוע הוקרנו על מסך ענק תקצירים מ- 250 סרטים המוצגים בטיסות דלתא איירליינס, כותרות ופתיחות של סרטים פופולאריים ועוד.

 

"לונדון מהווה עבור דלתא שוק מרכזי וחשוב, ופעילויות כגון הבאת אווירת הוליווד ללונדון, מסייעות לחשוף את חווית הטיסה והיעדים הפופולאריים שאנו מפעילים, הן לאנשי העסקים והן לנוסעים הנופשים.

 

אנו השקענו סכומים גדולים במוצרים שאנו מעניקים לנוסעים שלנו במהלך הטיסה, ביניהם תוכניות הבידור והמיטות השטוחות במחלקות העסקים שלנו. פעילות קידום המכירות הזו מאפשרת לנו להציג את היתרונות והשיפורים שלנו בדרך יצירתית ומשעשעת". אמר פראנק ג'האנגיר, סגן נשיא למכירות של דלתא באירופה,המזרח התיכון ואפריקה.

 

לוס אנג'לס הוא היעד ה -7 של טיסות דלתא ישירות מלונדון לארה"ב. אחרי אטלנטה, בוסטון, דטרויט, מיניאפוליס, ניו יורק JFK וסיאטל.

 

Exit mobile version