Site icon IAS

כתבו אות ב-"ספר התורה אל על לאחדות ישראל"

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, כיבד את ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ורעייתו שרה בכתיבת אות ב-"ספר התורה אל על לאחדות ישראל", רגע לפני צאתם לפראג בטיסת אל על.
 
ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו, רעייתו שרה וקבוצת שרים טסו בבוקר יום חמישי לפראג, לביקור ממלכתי של יום אחד בטיסת אל על מס' LY525. המשלחת חזרה לישראל ביום שישי בטיסת אל על מס' LY526 מפראג לשדה התעופה בן גוריון.  
 
אליעזר שקדי קיבל את פניו של ראש הממשלה ורעייתו עם הגעתם למטוס, בירך אותם וכיבד אותם בכתיבת אות בספר התורה של אל על. שקדי הציג לראש הממשלה את "ספר התורה אל על לאחדות ישראל" וסיפר לו על יוזמת החברה לכתיבת ספר ספר התורה כביטוי לאחדות העם. לשאלתו של נתניהו- האם אחדות העם אפשרית?  השיב שקדי בחיוב.

ראש הממשלה בירך על היוזמה ולבקשתו נכתבו אותיות לזכרם של אביו, פרופ' בן ציון נתניהו וחמיו שמואל בן ארצי והתרגש מאוד מהמעמד. עד כה כתבו אותיות בספר התורה: נשיא המדינה, ראשי המדינה, רבנים וראשי הקהילות והארגונים היהודיים ברחבי העולם וחתני פרס נובל יהודיים.
 
בנוסף, השרים שהתלוו לטיסה התכבדו גם הם בכתיבת אות בספר התורה וביניהם: ישראל כץ, שר התחבורה, לימור לבנת, שרת התרבות והספורט, כחלון משה, שר התקשורת והרווחה, אריאל אטיאס, שר הבינוי והשיכון ופרופ' דניאל הרשקוביץ', שר המדע והטכנולוגיה.

Exit mobile version