שחקני נבחרת ישראל בכדורגל, יחד עם המאמן, כיכבו בסרטון רשת מיוחד והומוריסטי שהופק ביוזמת משרד התיירות. בסרטון, השחקנים מתכוננים למשחק – אך חולמים על טיולים וחופשות בארץ, תוך שהם מבטאים געגוע לאתרים ולאווירה הייחודית של ישראל, במיוחד בתקופה שבה משחקי הבית מתקיימים מחוץ לגבולות המדינה.
משרד התיירות, שיזם את הסרטון במסגרת החסות לנבחרות ישראל, מבקש לעודד את הציבור לבחור בחופשה כחול-לבן ולחזק את תיירות הפנים.
שר התיירות חיים כץ: "החיבור של משרד התיירות לנבחרת הלאומית הוא טבעי. כמו בכדורגל גם בתיירות, על אף התקופה המאתגרת, אנו מסתכלים קדימה וממשיכים במאמצים לשקם את התעשייה ולעודד את תיירות הפנים. מיד אחרי החגים נצא במיזם 'חודש התיירות הישראלית', שיציע מגוון חוויות והטבות – נגישה לכל כיס. אני קורא לאזרחי ישראל: בחרו בחופשה כחול-לבן, תהנו מהיופי המקומי וחזקו את עסקי התיירות."
מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל יריב טפר: "נבחרת ישראל מסמלת גאווה לאומית. בתקופה שבה משחקי הבית מתקיימים מחוץ לישראל – החיבור לתיירות בארץ מרגש וטבעי. השחקנים הופכים לשגרירים של היופי המקומי ומזמינים את הציבור לגלות מחדש את מה שיש לישראל להציע. עבורנו, זו שליחות לאומית שמחזקת את רוח העם."
שיתוף הפעולה בין משרד התיירות לנבחרת ישראל, שהחל במרץ האחרון, מלווה את משחקי מוקדמות המונדיאל וגם את משחקי גביע המדינה. במסגרת המיזם, מועלים סרטוני תדמית לנכסי הדיגיטל של ההתאחדות ולמסכי הלד באצטדיונים, לצד פרסום בשלטים ובשערי המגרשים.
כך הופכת נבחרת ישראל לא רק לסמל של תשוקה וגאווה על הדשא – אלא גם לגשר המחבר את הציבור אל החוויה הישראלית הרחבה של אהבת הארץ, הטיולים והנופש המקומי.
חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ: IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם