Site icon IAS

כוכבי מישלן בטיסות לאמריקה הלטינית

חברת התעופה אייר אירופה ממשיכה עם תוכניות הצמיחה וההתרחבות. החברה הודיעה היום על שדרוג הארוחות המוגשות לנוסעי מחלקת העסקים ותגיש ארוחות של השף הנודע מרטין ברסטגי שבבעלותו שתי מסעדות בברצלונה עם שלושה כוכבי מישלן כל אחת, ומסעדה נוספת בעלת שני כוכבי מישלן. הנוסעים ייהנו מתפריט עשיר במיוחד הן במנות הפתיחה והן במנות העיקריות.

התפריט יכלול בין היתר גספצ'ו ירקות מחבל הבסקים, דג בקונפי של צלופח מעושן, מרק עם בשר מעושן, לזניה עם אנשובי, מרק מולים עם זעפרן ועוד – כל המנות יופיעו בתפריט עם חתימתו של השף.

שדרוג התפריט למחלקת העסקים בטיסות הן חלק מהתכנית החברה החוגגת 30  שנה להיווסדה להמשך השיפור וההתחדשות השירות בטיסותיה.

החברה שמה דגש מיוחד על השירות לנוסעים ומציעה בנוסף לארוחות עם תפריט עשיר, שירות אינטרנט אלחוטי במטוס, עיתונים ומגזינים, אפשרות הזמנת מושבים מראש ושרות צ'ק אין מוקדם.

אייר אירופה הינה חברת התעופה המובילה למרכז ודרום אמריקה ומשרתת מעל ל- 50 יעדים בעולם, ביניהם בואנוס אייריס, לימה, סאו פאולו, מונטווידאו, קנקון, הוואנה ועוד.  החברה הצטיידה ב- 22 מטוסי בואינג מסוג דרימליינר 787 חדישים, שחלקן נכנסו לשירות כבר במהלך 2016.

לפני כחודש אייר אירופה הודיע שהיא מוסיפה טיסה חמישית לישראל בימי שלישי בנוסף לארבע פעמים בשבוע טיסות לישראל בימי ראשון, שני, רביעי ושישי.

אייר אירופה מיוצגת בישראל על ידי טל תעופה .

 

 

 

Exit mobile version