Site icon IAS

ישראייר מגייסת 20 טייסים חדשים

ישראייר, חברת התעופה הישראלית, המתמחה במכירות מוצרי תיירות וטיסות ממשיכה לצמוח ומגייסת עתה 20 טייסים נוספים. הקורס יפתח בחודש אוקטובר הקרוב. הטייסים הפוטנציאלים חייבים להיות בין היתר אזרחים ישראלים, עם ניסיון טיסה של 1,000 שעות, לעבור מבחני אנגלית תעופתית וכל הבדיקות הרלוונטיות.

הכשרת הטייסים

לאחר סיום המיונים, תתחיל ההכשרה הנמשכת בין 3 ל- 6 חודשים על מטוסי ATR ומטוסי איירבוס, הכוללת לימודים עיוניים במגוון תחומים, מבחנים עיוניים בחברה וברת״א, סימולטור טיסה וצבירת ניסיון עם מדריכי הטיסה של החברה באוויר. בסוף תקופת ההכשרה הטייסים החדשים שעמדו בכל הדרישות והציגו רמה העומדת בתקנות הטייס ובסטנדרטים של החברה, יוסמכו כקצינים ראשונים במטוסי החברה.

נתוני הפעילות התעופתית של ישראייר

במחצית הראשונה של השנה הטיסה ישראייר 252,102 נוסעים, גידול של 80.60% בהשוואה ל-139,589 נוסעים שהטיסה החברה באותה התקופה ב-2016. החברה תפסה בתום החציון את המקום ה-9 בנפח הפעילות בנתב"ג עם 2.76%.

יש לציין, כי בסוף חודש יוני תפסה ישראייר את המקום השלישי עם 4.03% בנפח הפעילות בנתב"ג  ( 73,199 נוסעים), גידול של 65.76% בהשוואה ל-44,157 נוסעים בתקופה המקבילה אשתקד. 

ישראייר צמחה במחצית השנה הראשונה של 2017 ביותר מ- 80 אחוזים לעומת אשתקד ובכך הפכה לחברת התעופה הישראלית השנייה בגודלה.

גיוס מסיבי של טייסים

לדברי עומר בק טייס ראשי בצי ה- ATR  והאחראי על גיוס הטייסים: " כפי שעשינו בכל אחת מהשנים האחרונות, גם השנה אנו עומדים בפני גיוס מסיבי של טייסים לאור התרחבות הפעילות וגידול במצבת המטוסים .למרות הצורך והדחיפות היחסית גבוהה,אין כל כוונה להתפשר על רמת הטייסים שיזומנו לשלב המיונים ועל כן תנאי הסף לא השתנו ונשארו מהגבוהים בעולם, כבכל שנה גם השנה אני מעריך שנקלוט פחות טייסים מהרצוי לאור המבחר המצומצם שעומד בתנאים אלו. אני מזמין את כל מי שרואה עצמו מתאים ועומד בדרישות להגיש את מועמדותו, אל מול הדרישות הגבוהות למקצוענות ומסירות עומדים תנאי ההעסקה הטובים בשוק התעופה הישראלי וזאת כתוצאה משילוב ידיים מלא בין הנהלת החברה, הטייסים וכלל העובדים המסורים".

Exit mobile version