Site icon IAS

ידיעה חשובה לנוסעי דלתא איירליינס

החל מה- 22 בינואר 2018 יוכלו נוסעי טיסות דלתא אייר ליינס בקו ת"א-ניו יורק-ת"א להזמין מושב במחלקת דלתא קומפורט + במחיר שיהיה חלק בלתי נפרד מעלות הכרטיס. זאת בשונה משהיה בעבר כאשר הנוסעים היו רוכשים כרטיס במחלקת תיירים ולאחר מכן בנפרד את התוספת.

דלתא קומפורט + הוצגה לראשונה בחודש מרץ 2015 כשדרוג במחלקת התיירים. בנוסף למרווח גדול יותר בין המושבים, ייהנו הנוסעים במחלקת דלתא קומפורט + מזכות עליה קודמת למטוס, מאזורי אחסון למטען מעל המושב השמורים עבורם, מפריטים המסייעים להם לעבור את הטיסה במנוחה ורעננות כגון: מסכה לעיניים, אוזניות נגד רעשים וערכה לצחצוח שיניים, שכוללת בין היתר גם מברשת שיניים ומשחת שיניים מתוצרת "קולגייט".  כל הארוחות והמשקאות הינם ללא תמורה בכל מהלך הטיסות הבינלאומיות.

"הפיכת מחלקת דלתא קומפורט + לאפשרית להזמנה כמושב במחיר קבוע מראש בטיסות הטרנסאטלנטיות שלנו, מהווה דוגמא נוספת למגוון הגדול של המוצרים שאנו מציעים ללקוחותינו לרכוש", אמר קורניל קוסטר (Corneel Koster), סגן נשיא בכיר בדלתא–אירופה, המזה"ת, אפריקה והודו. "מאז שהתוכנית הושקה הפופולאריות של דלתא קומפורט + צמחה וגדלה, ואנו שמחים ומאושרים להציע אותה לשווקים בינלאומיים נוספים סביב רשת הטיסות שלנו". את המושבים במחלקת דלתא קומפורט + ניתן לרכוש באמצעות אתרdelta.com , אפליקציית FlyDelta, מחלקת ההזמנות של חברת דלתא וסוכני הנסיעות.

דלתא אייר ליינס משרתת למעלה מ-180 מיליון נוסעים מידי שנה. ב-2017, דלתא נבחרה לרשימת 50 החברות האהודות ביותר של מגזין Fortune בנוסף לזכייתה בתואר חברת התעופה האהודה ביותר זו הפעם השישית ב-7 שנים. בנוסף, דלתא דורגה מספר 1 בסקר השנתי של חברות התעופה של Business Travel News בהישג תקדימי של שש שנים ברציפות. עם הרשת הגלובלית המובילה בתעשייה, דלתא מציעה טיסות ל-311 יעדים ב-54 מדינות ב-6 יבשות.

עם משרדים ראשיים באטלנטה, דלתא מעסיקה למעלה מ-80,000 עובדים ברחבי העולם ומפעילה צי של יותר מ-800 מטוסים.  דלתא היא חברה מייסדת של ברית התעופה SkyTeam, ומשתתפת בג'וינט ונצ'ר הטרנס אטלנטי המוביל בתעשייה עם אייר פרנס-KLM ו-אליטליה, כמו גם בג'וינט ונצ'ר החדש עם וירג'ין אטלנטיק. דלתא מציעה ללקוחותיה יותר מ-15,000 טיסות יומיות.

Exit mobile version