Site icon IAS

טרקלין עסקים מודרני בבודפשט

ביום ראשון הקרוב, 27 במרץ, יפתח בשדה התעופה הבינלאומי של בודפשט טרקלין עסקים הממוקם בטרמינל "Sky Court" הטרקלין החדש ישרת את נוסעי מחלקת העסקים של חברת מאלב ההונגרית. כבר עתה, טרם פתיחתו הרשמית בסוף מרץ, זכה הטרמינל החדש בפרס יוקרתי בתחום ההנדסה האזרחית מטעם "טירני קלארק".                                                                                                                           

טרקלין העסקים של מאלב, בגודל 250 מ"ר, הינו חלק מפרויקט רחב היקף של פיתוח נמל התעופה הבינלאומי של בודפשט. תוכנית הפיתוח נועדה לתת מענה לגידול המשמעותי במספר נוסעים העוברים מדי יום בנמל התעופה Ferihegy   בבודפשט.   טרקלין העסקים  ישרת את נוסעי מחלקת העסקים של מאלב במעבר ליעדי השונים. הכניסה לטרקלין תתאפשר לנוסעים מתמידים בדרגה "כסף", "זהב" ו "פלטינום" של מאלב ונוסעי חברות תעופה מברית One world בדרגה "אמרלד" ו-"ספיר".  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יצוין כי נוסעי עסקים מישראל משתמשים בטיסות מאלב מתל אביב דרך בודפשט ל: קייב, אודסה, קופנהגן, שטוקהולם, ברלין, זאגרב ויעדים נוספים באירופה.  כמו כן, מצפים בחברה לעלייה משמעותית בטיסות דרך בודפשט לארה"ב, לאור חנוכת קו הטיסה החדש מבודפשט לניו יורק (בשיתוף אמריקן איירליינס) עם קשר נוח במיוחד לנוסע העיסקי מישראל.

לרשות הנוסע העסקי הישראלי יעמדו בטרקלין החדש : שרותי אינטרנט, פקס, מכונות צילום, עמדות טעינה למכשירים סלולאריים ומבחר רחב של עיתונים בינלאומיים ושבועונים.  בתחום הקולינארי יוצע לנוסע מבחר של משקאות חמים וקרים, יינות, משקאות אלכוהוליים ומטעמים מובחרים.

חברת מאלב מפעילה טיסה יומית מתל אביב לבודפשט ומשם טיסות המשך נוחות למערב/מזרח אירופה וסקנדינביה. כמו בקיץ הקודם, תציע החברה  13 טיסות שבועיות מתל אביב לבודפשט.

Exit mobile version