Site icon IAS

טרנסאוויה השיקה טיסות בקו תל אביב – מינכן

תל אביב היא היעד החדש הרביעי שטרנסאוויה מפעילה ממינכן בחורף הקרוב, זאת בנוסף לטיסות ליעדים פוארטוונטורה, האיים הקנריים וטנריף. עלות הכרטיסים החל מ-69 יורו לכיוון. 

פול דה ראאד, סמנכ"ל שיווק ומסחר אלקטרוני של טרנסאוויה : "טרנסאוויה משיקה טיסת לואו קוסט חדשה ממינכן לתל אביב, במחירים נמוכים במיוחד. אנו גאים ושמחים לענות על צרכי לקוחותינו  עם הקו החדש. תל האביב, עונה על כל הציפיות כשמדובר בחופשה עירונית ומהווה את העדות הטובה ביותר לכך שאפשר ליהנות משני העולמות שרוצים לשלב חופשת חוף בעיר הגדולה."

פרטי הטיסות:

ימי פעילות

זמני טיסות

מסלול

מס' טיסה

ב'

13:20-18:05

מינכן-תל אביב

HV9351

ב'

19:05-22:25

תל אביב-מינכן

HV9352

ד'

09:10-13:55

מינכן-תל אביב

HV9351

ד'

14:55-18:15

תל אביב-מינכן

HV9352

ו'

07:00-11:45

מינכן-תל אביב

HV9351

ו'

19:05-22:25

תל אביב-מינכן

HV9352

 
במהלך הטיסה, הנמשכת כ- 3:45 שעות, ניתן  להשתמש באפליקציית הבידור של טרנסאוויה המציעה מגוון רחב של סרטים וסדרות בהם ניתן לצפות בנוחות במכשירי הסמארטפון או בטאבלט האישיים. אפליקציית הבידור הינה ללא עלות, כאשר יש להוריד את האפליקציה והתכנים המבוקשים טרם הטיסה.

בנוסף למגוון הרחב של היעדים שמציעה טרנסאוויה, היא מעמידה בפני הלקוח אפשרות לשלושה סוגי כרטיסים, בהתאם לצרכי הלקוחות: כל הכרטיסים כוללים אפשרות לנסיעה עם כבודת יד במשקל עשרה ק"ג ומושב משוריין במטוס (בחירת המושב במהלך הצ'ק אין). כרטיסים מסוג "Plus" מאפשרים בנוסף זכאות למזוודה במשקל 20 קילו, גמישות בתנאי הכרטיס, וכן גם אפשרות הזמנת מושבים מראש. כרטיסים מסוג "Max" יאפשר ללקוחות להנות גם ממסלול בידוק מהיר יותר, שיקצר את זמני ההמתנה בשדה התעופה.

טרנסאוויה

טרנסאוויה הינה חלק מקבוצת אייר פראנס – KLM, והינה חברה המפעילה טיסות סדירות וטיסות שכר מזה כ-50 שנה. כיום החברה פועלת בכ-110 יעדים, בעיקר באירופה וצפון אפריקה. טרנסאוויה הינה החברה הלואו קוסט הנגישה ביותר, חברה המובילה בתחומי השירות, האירוח במטוס, והחדשנות הטכנולוגית. החברה מציעה מחירי בסיס אטרקטיביים המושכים גם נוסעים הטסים לנופש וגם אנשי עסקים, ולצד זאת גם שלל אפשרויות לשדרוג חווית הטיסה (בתשלום). טרנסאוויה הטיסה כ-11 מיליון נוסעים בשנה החולפת, ומפעילה צי מטוסים מודרני וידידותי לסביבה. טרנסאוויה פועלת משבעה שדות תעופה מרכזיים באירופה בהולנד – אמסטרדם, רוטרדאם/האג, ואינדהובן; בצרפת – פריז, נאנט, וליון; בגרמניה – מינכן.

 

 

 

 

Exit mobile version