Site icon IAS

טראנסאיירו השלימה את עיצובו של ה- A380

חברת התעופה טראנסאיירו השלימה את עיצובו הפנימי של מטוס האיירבוס A380 הנחשב כיום לגדול בעולם ויצטרף לצי המטוסים של החברה ב-2015.

 

כל אחד מארבעת המטוסים יכול לשאת 652 נוסעים בתצורת 3 מחלקות: אימפריאל ( מחלקה ראשונה), עסקים ותיירים המספקים את הרמה הגבוהה ביותר של נוחות לנוסעיה.

 

המחלקה הראשונה, מוצר ייחודי לחברת התעופה, יכלול 12 סוויטות סגורות עם מיטות שטוחות וריפוד בגווני זהב. אפשרי גם זוגי ולכל סוויטה דיילת אישית. המחלקה תמוקם בחלקו הקדמי התחתון בתצורה של 1-2-1 .

 

במחלקת העסקים יהיו 24 מושבים מרופדים בבד איכותי ,שיהפכו למיטות שטוחות. המחלקה תמוקם בסיפון העליון הקדמי של המטוס בתצורה של 1-2-1.

 

במחלקות הראשונה והעסקים מערכת תאורה אישית המאפשרת שינוי הצבעים בשלבים שונים של הטיסה. ברים לשתיה ואפילו מקלחות.

 

במחלקת תיירים יהיו 616 מושבים בסיפון העליון והתחתון בריפוד עור איכותי ועם מרווח של 31-32 אינץ' בתצורת 3-4-3 בסיפון התחתון ו- 2-4-2 בסיפון העליון.

 

במטוס החדש מערכת אינטרנט אלחוטית במהירות של למעלה מ-12 מגה בייט לשנייה לכל נוסע. מערכת בידור פנסוניק מהמתקדמים בעולם לצפייה בסרטי HD  ושידור חי של ערוצי טלוויזיה.

 

אולגה פלשקובה, מנכ"לית טראנס איירו:" בפיתוח עיצוב מטוס האיירבוס A380 דאגנו לנצל את היתרונות שמספק מטוס זה. קיבולת הנוסעים מאפשרת נוחות מרבית לנוסעים והוא יהיה מאוד פופולארי בקרב קהל לקוחותינו בטיסות פנימיות ובינלאומיות. השקת המטוסים יהיה צעד חשוב בהתפתחות התעופה האזרחית ברוסיה".  

 

  

Exit mobile version