Site icon IAS

טכנולוגיית סופר-סראונד קולנועית במערכת הבידור של בריטיש איירווייס

החל מהחודש, יוכלו נוסעי החברה בכל המחלקות לצפות בשוברי קופות חדשים בליווי מערכת שמע "תלת מימדית", באמצעות אוזניות ייעודיות. הסרט הראשון שיוצע לנוסעים, אשר יוקרן בליווי הטכנולוגיה החדשה הוא "משימה בלתי אפשרית – אומת הנוכלים" בכיכובו של טום קרוז.

ריצ'רד דה קרוז, מנהל תחום הבידור בבריטיש איירווייס, הסביר את חשיבות המהלך: "מערכת הסאונד בטכנולוגיית התלת מימד (3D) מקפיצה את איכות השמע של מערכת הבידור שלנו כמה דורות קדימה. עולם הקולנוע שם דגש משמעותי על סאונד זה שנים רבות, והגיעה השעה להדביק את הקצב ולהשקיע את מיטב הטכנולוגיה גם בתחום הזה. המטרה שלנו היא להעניק לנוסעים שלנו חווית בידור שקרובה, עד כמה שאפשר, לחוויה שהם מקבלים בבתי הקולנוע."

חברת התעופה העלתה לערוץ היוטיוב שלה סרטון קצר בשיתוף פעולה עם הסרט "משימה בלתי אפשרית – אומת הנוכלים", אשר ממחיש את ההבדלים בין איכות השמע הרגילה ובין איכות ה-3D "סופר סראונד" שמוטמעת בימים אלה במטוסי החברה.

בחודשים הקרובים תשקיע בריטיש איירווייס בהתאמה של סרטים חדשים נוספים למערכת השמע החדשה, במטרה לאפשר ללקוחותיה ליהנות ממספר רב של שוברי קופות באיכות סאונד קולנועית ויחידה במינה במטוסי החברה. 

Exit mobile version