Site icon IAS

טורקיש איירליינס: "חברת תעופה בת קיימא מובילה בתעשיית התעופה"

מטוס דרימליינר של חברת טורקיש איירליינס. צילום יח"צ

חברת World Finance מספקת סיקור וניתוח מקיף של התעשייה הפיננסית, עסקים בינלאומיים וכלכלה עולמית. הארגון מדווח על בחירתה של טורקיש איירליינס ל-" חברת תעופה בת קיימא מובילה", זו השנה השנייה ברציפות.

במשבר האקלים העולמי המציב אתגרים משמעותיים לתעשיית התעופה, טורקיש איירליינס בולטת בפלטפורמת הפחתת פליטת CO2, השימוש בדלק תעופה בר-קיימא (SAF), יישום של מוצרים ברי-קיימא בטיסה, שיטות ניהול פסולת וטיסות בר-קיימא.

פרופ' ד"ר אחמט בולט (Prof. Dr. Ahmet Bolat), יו"ר הדירקטוריון והוועד הפועל של טורקיש איירליינס, אמר בתגובה: "טורקיש איירליינס שמה לה למטרה אסטרטגית להיות בין שלוש חברות התעופה המובילות בעולם במונחים של דיגיטליזציה תוך שלוש שנים עם המחויבות שלנו להפוך לחברת תעופה 'נקייה מפליטת פחמן' עד 2050. לחברה תוכניות להפחתת ההשפעה על שינויי האקלים והיא החלה בשימוש בדלק תעופה בר-קיימא (SAF) מאז 2022, אותו הרחבנו עוד יותר לקווים נוספים ב-2023".

מאז 2008, טורקיש איירליינס ביצעה למעלה מ-100 פרויקטים של אופטימיזציה תפעולית כדי להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלה. בשנת 2022 לבדה, היא פעלה לחיסכון בדלק בכמות של 57,581 טון, והפחיתה ב- 181,379 טון את פליטת גזי חממה.

Exit mobile version