Site icon IAS

חדש: קו תעופה לבירת מחוז אפירוס ביוון על ידי TUS

מטוס פוקר 70 של חברת TUS AIRWAYS. צילום יחצ

מטוס פוקר 70 של חברת TUS AIRWAYS. צילום יחצ

חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways המפעילה טיסות ישירות, סדירות ויומיות מת"א ללרנקה  – פתחה קו תעופה סדיר, ישיר וייחודי לנמל התעופה ביואנינה (Ioannina) בירת מחוז אפירוס בצפון יוון.

TUS -The Ultimate Schedule תציע לנוסעים הישראלים להגיע ליעד המבוקש לטיולים וחופשה, בטיסות אשר יפעלו פעמיים בשבוע בימי שישי ושני. הטיסות יפעלו מת"א דרך לרנקה ישירות ליואנינה עם חיבור נוח ביותר של כשעה ועשרים בלבד.

אזור אפירוס בצפון יוון ידוע בנופיו המרהיבים, הטיולים האקטיביים, הערים המרתקות עם חיי הלילה התוססים ועוד.  יואנינה הינה המקום המרכזי והטוב ביותר להתחיל טיול באזור, דבר שחוסך גם זמן רב בדרכים ועלויות גבוהות. הטיסות ניתנות להזמנה במערכות סוכני הנסיעות או באתר החברה: www.tusairways.com.

המחיר הוא החל מ-175 יורו לכוון כולל מיסים וכולל טרולי עד 8 ק"ג. מזוודה עד 29 ק"ג בתוספת של 20 יורו. הטיסה כוללת ארוחה קלה ושתייה. ניתן לרכוש גם כיוון אחד ולשלב יעדים אחרים בחזור לדוגמא: לטייל ברכב במשך כמה ימים ולחזור מאתונה.

TUS מפעילה צי של כ-6 מטוסי סילון מסוג פוקר 70/100 אשר מכילים כ-80/100 מקומות ישיבה נוחים במיוחד עם מרווח רגליים גדול, מאפשרים עלייה/ירידה מהירה מהמטוס ונחשבים ליעילים ביותר, כמו כן בעלי יכולת לנחות בשדות תעופה משניים. המטוס הינו בעל טווח טיסה של עד כ-4.5 שעות.

TUS Airways קמה במטרה לחבר את קפריסין עם המדינות האזור הקרובות לה ויעדים באירופה. החברה מציעה מודל תעופתי חדש באזור שמבוסס על מטוסים נוחים ומהירים בגודל בינוני. החברה פועלת בעיקר מנמל הבית בלרנקה ומציעה לוח זמנים מגוון שנותן פתרון מושלם לכל נוסע ולכל צורך.

Exit mobile version