Site icon IAS

חדשות ישראייר: טיסות קיץ לאודסה וטיסה ב-329 דולר לברלין

בית האופרה באודסה, אוקראינה. צילום Depositphotos

חברת התעופה ישראייר הודיעה היום על פתיחת קו טיסות צ'רטר לאודסה שבאוקראינה החל מה- 15 ליולי .

הקו יופעל פעמיים בשבוע בימים שני ורביעי,  כשמחיר כרטיס טיסה החל מ- 289$ עם כבודת-יד של 8 ק"ג. מחיר חבילה ל-5 לילות במלון REIKARTZ MARENERO 3* על בסיס לינה וארוחת בוקר, בהחל מ-627$.

בנוסף חתמה ישראייר על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התעופה האיטלקית נאוס (Neos) לשיווק טיסות וחבילות לברלין. הטיסות ייצאו  בימי חמישי ושני. מחיר כרטיס טיסה החל מ-329$ עם כבודת יד של 8 ק"ג. מחיר חבילה ל- 4 לילות במלון  CITY HOTEL BERLIN 4* החל מ- 518$.

גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות של ישראייר , מסר: "פתיחת הקווים נעשה בעקבות הביקושים של הנוסעים לחבילות קצרות. אודסה הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי התיירות החדשים הפופולריים ביותר באירופה ואהובה על ידי הישראלים. העיר מציעה שילוב של חופשת בטן-גב, היסטוריה יהודית, תרבות  וחיי לילה ואנו מספקים לנוסע הישראלי איכות במחירים חסרי תקדים ליעדים מרתקים".

סתיו הוסיף כי חתימת הסכם שיתוף הפעולה בין ישראייר לחברת התעופה נאוס נועד במסגרת הרחבת היעדים לטובת נוסעי שתי החברות.

אודסה, השוכנת על לחוף הים השחור, נחשבת לעיר היפה ביותר באוקראינה ונחשבת לאחד מיעדי הנופש הפופולארים באירופה הודות להיותה עיר קוסמופוליטית תוססת עם מזג האוויר נח, מרכז תרבותי ומונומנטים מרשימים. שוחרי חופשות הבטן גב יהנו מהחופים היפים שמקיפים אותה, חול זהוב וספורט ימי, לצד סצנות אוכל מקומית משובחת, שופינג במחירים מוזלים במיוחד. חיי הלילה בעיר בין התוססים באירופה עם אינספור ברים ומועדונים הכוללים הופעות של מיטב האמנים מרחבי העולם.

Exit mobile version