Site icon IAS

חברת לאופר-GHI תעניק את השירות לנוסע ולמטוסים ברמון

נמל התעופה רמון. המדינה בעלת נפח התנועה הגבוה ביותר היתה פולין

חברת לאופר-GHI מקבוצת ממן, המתמחה במתן שירותי קרקע לחברות תעופה ושירותי VIP  ללקוחות פרטיים, תעניק את מגוון השירותים לנוסע בשדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון, לרבות הפעלת דלפקים של צ'ק אין, דלפקים לאיתור כבודה, עמדות כרטוס וסיוע לנוסעים עם מוגבלות. כמו כן, תעניק החברה שירותי קרקע, פריקה טעינה וניקיון מטוסים לחברות תעופה מקומיות ובינלאומיות שיגיעו לרמון ביניהן אלעל, ישראייר, אורל, וייז אייר, ASL  טרנסאויה, פינאייר, לופטהנזה, אדלוויז, ראסייה, נורדווין ועוד.

רן מרום, מנכ"ל חברת לאופר-GHI. צילום יח"צ

לדברי רן מרום, מנכ"ל חברת לאופר-GHI "במהלך החודשים האחרונים גייסנו והכשרנו כוח אדם מקצועי ומיומן שעבר סדרה של הכשרות על מנת לספק סטנדרט גבוה של שרות ל-2.25 מיליון הנוסעים שמתוכננים לעבור בשדה בשנה הקרובה מהארץ ומחו"ל". עוד ציין מרום, "אחת הדרישות המהותיות של חברות הלואו-קוסט הבינלאומיות שבחרו לפעול ברמון היתה לסיים תוך 30 דקות סבב מטוס מלא הכולל פריקה, ניקיון וטעינה של המטוס על מנת לאפשר להם להיות יעילים. לשם כך ביצענו את כל ההתאמות הנדרשות, חידדנו את נהלי העבודה והכשרנו את כח האדם על מנת לעמוד ביעד המאתגר".

על הקפה: רשת ILAN'S

רשת ILAN'S תפעיל את מתחמי ההסעדה ובתי הקפה המרכזיים בנמל התעופה הבינלאומי החדש רמון. הרשת זכתה במכרז ותחל להפעיל שני מוקדים בשטח כולל של 270 מטר בפריים לוקשיין – באולם המרכזי של קהל היוצאים לחו"ל בו מתרכזים הנוסעים לזמן ממושך. לצד התפריט הקבוע, פיתחה הרשת מגוון רחב של מוצריGRAB&GO  המותאמים להעלאה למטוסים לטיסות הלו-קוסט הרבות המתוכננות לצאת משדה תעופה זה, בהן לא כלולה ארוחה במחיר הכרטיס.

סניף אילנ'ס בשדה התעופה החדש רמון בתמנע. צילום יח"צ

ההשקעה במתחמים עומדת על כ- 3.5  מיליון שקלים. ל-ILAN'S  פעילות ענפה בסניפים בנמל התעופה נתב"ג, שם צברה ניסיון עשיר בהפעלת סניפים עם טראפיק גבוה בכל שעות היממה.  כמו כן מחזיקה הרשת מתחמים אסטרטגיים נוספים בהם עובר קהל רב: היכל מנורה מבטחים, בתי החולים בלינסון וקפלן ועוד.

אהוד קרלינסקי בעלים ומנכ"ל הרשת מסר: "אנו גאים לקחת חלק פעיל בפתיחת שדה התעופה החדש. צברנו נסיון עשיר במתן שירות ללקוחות בנמל תעופה זאת לאור הפעילות שלנו בנתב"ג". עוד הוסיף, "נמשיך לכוון את האסטרטגיה לקהלי יעד רחבים במתחמים ייעודים בהם קיימת תנועה גדולה – בשנה הקרובה עתידים להיפתח מספר סניפים חדשים במיקומים אסטרטגיים".

Exit mobile version