Site icon IAS

"חברת התעופה הטובה ביותר בגרמניה ב-2018"

חברת התעופה הגרמנית "גרמניה איירליינס" המפעילה טיסות סדירות מת"א לברלין טגל, דיסלדורף, נירנברג והמבורג זכתה בפרס חברת התעופה הטובה ביותר בגרמניה 2018 ע"י אתר  .TripAdvisor

הבחירה נעשתה בהתחשב בכמות ובאיכות של חוות דעת של נוסעים גולשי האתר במהלך 12 חודשים בתקופה שבין פברואר 2017 – פברואר 2018. גרמניה איירליינס נבחרה בנוסף לחברה התעופה המועדפת ע"י הנוסעים במחלקת תיירים באירופה וכחברת התעופה האזורית המועדפת באירופה.

TripAdvisor הוא כלי מקיף עולמי ופופולארי לתכנון והזמנות, שבודק מאות אתרים במטרה למצוא את העסקאות הטובות ביותר עבור נוסעים בכל המחלקות, הרמות והסוגים, באתר הנוסעים יכולים גם לסקור ולדרג את חווית הטיסה שלהם. זו הפעם השנייה שהפרס בקטגוריית "חברת התעופה הטובה ביותר בגרמניה" מוענק על סמך חוות דעת שהתקבלו וגרמניה איירליינס הצליחה השנה להעפיל לפסגה. ההישג המכובד ביותר נובע גם לאור ההבדל בגודלה בהשוואה לחברות אחרות ומקבילות בענף התעופה.

מרקוס אלאווסט, מנהל השירות וחוויית האירוח בגרמניה איירליינס: "אנו שמחים מאוד על ההכרה הזו במוצר ובעבודה היומיומית שלנו, אנו שואפים לספק שירות מצוין,  אמין ובאווירה ידידותית בטיסותינו. פרס חברת התעופה הטובה ביותר בגרמניה הוא כבוד ואנו רואים בו הבעת אמון ומנדט ברור להמשיך ולחזק את איכות השירות שלנו".

בריאן זלצבורג, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של טיסות TripAdvisor:  "קהילת גולשי TripAdvisor בוחרת מדי שנה את חברות התעופה הגלובאליות המועדפות, כאלה המציעות את חווית הטיסה הטובה ביותר בכל רחבי העולם וזה כולל גם את חברת גרמניה איירליינס. בעוד תעשיית התעופה מציגה מוצרים בתעריפים חדשים ומגוון רחב יותר של טיסות, צרכנים רבים עדיין מחפשים חברות המספקות ערך מוסף וניסיון איכותי. בחירות הנוסעים מעידות כי חברות התעופה העולות על ציפיות הנוסעים הן אלה המקבלות את הסקירות הטובות ביותר".

"גרמניה איירליינס" מפעילה טיסות ישירות מת"א לדיסלדורף – ארבע פעמים בשבוע, לנירנברג – פעמיים בשבוע, להמבורג – פעמיים בשבוע ולברלין טגל – שלוש פעמים בשבוע, כאשר החל מחודש מאי הקרוב תעלה את תדירות הטיסות לברלין לשש טיסות שבועיות, כלומר סך הכל 14 טיסות שבועיות מת"א. גרמניה איירליינס מאפשרת גם לשלב את  כל יעדיה בגרמניה בטיסותיה מת"א, דבר המאפשר  לנוסע הישראלי לטוס בנוחות לעיר מסוימת בגרמניה ולחזור מעיר אחרת.

גרמניה איירליינס מציעה שירות מלא כלול במחיר הכרטיס בכל טיסותיה מ/ל ת"א,  כגון: מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, מערכת בידור כולל סרטים באיכות HD ותכניות בידור ושמע, צ'ק אין (בידוק) בחינם גם בנמל התעופה ועוד. הכרטיסים זמינים למכירה בקרב כל סוכני הנסיעות, בדף בעברית בכתובת: www.flygermania.co.il ובאתר הבינלאומי של החברה בכתובת: www.flygermania.com

חברת התעופה הגרמנית "גרמניה איירליינס" החלה בפעילותה הסדירה בשוק הישראלי בתחילת 2015 והינה חברת תעופה עצמאית בגרמניה שמציינת למעלה מ- 30 שנות פעילות מוצלחת. החברה הירוקה לבנה מתמחה בטיסות לטווח קצר ובינוני ומטיסה יותר מ-3 מיליון נוסעים בשנה. טיסותיה יוצאות מכ-20 יעדים באירופה לכ-55 יעדים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. גרמניה איירליינס מפעילה טיסות סדירות, טיסות שכר וטיסות אד-הוק. יחד עם חברת האחות בשוויץ החברה מפעילה כיום כ-29 מטוסים, לגרמניה גם חברת אחזקת מטוסים משלה.

Exit mobile version