Site icon IAS

חברת איזי ג'ט הבריטית נערכת לחידוש הטיסות לישראל

מטוס איזי ג'ט. צילום יח"צ

בשורה משמחת לנוסעים הישראלים המעוניינים לטוס ללונדון. אין יום שאנו לא מתבשרים על חברת תעופה זרה נוספת שמתכננת לחדש את טיסותיה לישראל, וטוב שכך. הפעם מדובר בחברת הלואו קוסט הבריטית איזי ג'ט (EasyJet).

חיפוש במערכת ההזמנות של החברה מגלה כי קיימת טיסה מתל אביב לנמל התעופה של לונדון לוטון, החל מה-25 במרץ, יום ב'. הטיסה ממריאה בשעה 15:15 ונוחתת ב-18:50 זמן מקומי. המחיר החל מ- 514.99 ליש"ט. בחרנו יום החזרה ל-31 במרץ, יום א'. הטיסה מלוטן ממריאה ב-07:15 ונוחתת בישראל ב-14:20זמן מקומי. המחיר החל מ- 434.89 ליש"ט וסה"כ החל מ- 949.88 ליש"ט.

מספר התדירויות בקו ללונדון תהיה נמוכה מהרגיל וככל הנראה גם מספר היעדים ממנה תפעיל חברת איזי ג'ט טיסות מישראל לאירופה. הודעה רשמית מחברת התעופה על חידוש הטיסות לישראל לא נמסרה עדיין ויכולים לחול עדיין שינויים בלוחות הזמנים.

כזכור, ריינאייר (Ryanair), חברת הלואו קוסט האירית חידשה את טיסותיה לישראל בתחילת חודש פברואר, אך לאחר זמן קצר ביטלה שוב את הטיסות בשל חילוקי דעות עם רשות שדות התעופה (רש"ת) על גובה התשלום היות והטיסות יצאו מטרמינל 3 ולא מטרמינל 1 כפי שהיה לפני פרוץ המלחמה (לכתבה המלאה לחצו כאן).

לעומתן, וויזאייר (Wizz Air), חברת הלאו קוסט ההונגרית מתכננת לחזור לישראל ב-1 במרץ 2024, אך הקדימה תרופה למכה ופרסמה הודעה לנוסעים כי עבור טיסות שיירכשו מתל אביב לאחר ה-16 בפברואר 2024 יתווסף תשלום "שדה תעופה", בשל אילוץ החברה לעבור מטרמינל 1 לטרמינל 3, בו מחירי התפעול גבוהים יותר (לכתבה המלאה לחצו כאן).

Exit mobile version