Site icon IAS

וירג'ין אטלטניק מתעצמת

חברת התעופה וירג'ין אטלטניק ויצרנית המטוסים איירבוס, הודיעו על רכש תריסר מטוסי נוסעים מדגם איירבוס  A350-1000. שווי העסקה מוערך ב- 4.4 מיליארד דולר. המטוסים יצוידו במנועי רולס רויס, וצופים שכל מטוס יפחית ב-30 אחוזים את רמת פליטות הגזים הרעילים ממנועיו, דבר שיעזור לשמירה על איכות הסביבה.

ראשי וירג'ין אטלנטיק מדגישים, כי עסקת הרכש היא חלק מתהליך מודרניזציה של צי מטוסי החברה, וכי תוך שש שנים יוחלפו מחצית ממטוסי החברה לחדשים. וירג'ין אטלטניק  ממשיכה בכך את כוונתה המוצהרת להשקיע במטוסים 'ירוקים' ושקטים – רמת הרעש תפחת במטוס החדש בערך ב-50 אחוזים בהשוואה למטוסים אחרים בצי החברה.

מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק, קרייק קריגר: (CRAIG KREEGER):"היקף ההשקעה מעיד כל כוונתנו להשקיע בעתיד למען לקוחותינו. מטוסי A350-1000  הם יסוד חשוב בתכניות ההצטיידות שלנו, וכך ניצור את אחד' הציים הצעירים, הירוקים והשקטים ביותר בענף".

תריסר המטוסים יימסרו לוירג'ין אטלנטיק החל משנת 2019. המטוס מציע רמת נוחות חסרת תקדים לנוסע. המטוסים יטוסו בקווי נוסעי העסקים ונוסעי הנופש והתיירות של החברה. הם ימריאו משני נמלי התעופה של לונדון, הית'רו וגטוויק, והטיסות הראשונות יהיו ליעדים בארה"ב. לחברה יימסרו שני דגמים – במטוס ליעדי עסקים יהיו 360 מושבים ובמטוס ליעדי נופש ותיירות – 410 מושבים.

נשיא וירג'ין אטלנטיק, סר ריצ'רד ברנסון, (SIR RICHARD BRANSON) הדגיש את העובדה שהמטוס "ירוק" ושומר על איכות הסביבה, וכי זה היה שיקול חשוב בהחלטה לרכשו. "החברה תעשה הכל כדי להעניק לנוסעיה במטוסים החדשים חוויית טיסה משופרת ביותר".

חברת התעופה וירג'ין אטלטניק  מיוצגת בישראל ע"י הסניף הישראלי של חברת הייצוגים העולמית DISCOVER THE WORLD.

 

Exit mobile version