Site icon IAS

התאחדות משרדי הנסיעות:" התיירות היא מעל לפוליטיקה"

חברת התעופה הבלגית, בריסל איירליינס, מקבוצת לופטהנזה החליטה להוציא את חטיף החלווה של חברת אחווה מתפריט טיסותיה. בתגובה אמר שר התיירות, יריב לוין:"החלטת בריסל איירליינס היא מהלך פסול המציב על זנב מטוסי החברה דגל שחור של חרפה. לחברה כזו אין מקום בשמיה של מדינת ישראל וראוי כי שמה יימחק מלוח הטיסות בנתב"ג. יחד עם התעשיינים הנפלאים הפועלים ביהודה, שומרון, בקעת הירדן והגולן אנו נתגבר על כל הניסיונות למנוע מאיתנו לממש את זכותנו לבנות וליצור בארצנו".

ח"כ ניסן סלומינסקי, יו"ר ועדת החוקה:" חרם יענה בחרם. התנהלות בזויה של חברת התעופה בריסל איירליינס. החלטת החברה להסיר את מוצרי "אווה" מטיסותיה אסור שתעבור בשתיקה, אני קורא לכולם להחרים את החברה עד שתשנה את החלטתה".

התאחדות משרדי הנסיעות

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל מצרה על החלטתה של חברת התעופה בריסל איירליינס להיכנע ללחצים פוליטיים ולהוציא את חטיף החלווה ממגוון המוצרים המוגשים ללקוחותיה במסגרת הטיסה.

יועצי התיירות הישראלים, המוכרים את כרטיסי החברה זה למעלה מעשור לצרכנים ישראלים באשר הם – יהודים, נוצרים ומוסלמים – סבורים, כי בחירת החברה אינה עולה בקנה אחד עם רבגוניות קהל הלקוחות הישראלי ובכלל זה, מגוון הדעות וחופש הבחירה, שהם מאבני היסוד של הדמוקרטיה בישראל – הדמוקרטיה היחידה אליה טסה החברה במזרח התיכון.

לאור כל אלה, ההתאחדות קוראת להנהלת בריסל איירליינס  לחזור בה מהחלטתה הנ"ל ולשוב ולשלב מוצרים ישראלים במגוון המוצע במטוסיה.

התיירות – כך אומרים בהתאחדות – היא מעל לפוליטיקה.

תגובת חברת התעופה בריסל איירליינס

"חברת בריסל איירליינס מפעילה טיסות לתל אביב מזה 13 שנים. תל אביב הינה היעד היחיד שלנו במזרח התיכון. במקביל, אנו חברת התעופה אשר פעילותה בנמל התעופה בן גוריון גדלה במהירות הרבה ביותר בשנה האחרונה בהשוואה לחברות תעופה אחרות. מעולם לא הפסקנו את הפעלת הטיסות לישראל ומישראל, גם לא במהלך מבצע "צוק איתן" לפני כשנתיים, ואנו בישראל כדי להישאר גם בעתיד, נוכח הקשרים הטובים שיש לנו עם המדינה. אנו מבקשים להישאר ניטרליים בכל דיון פוליטי, כפי שעשינו מאז ומתמיד.הדיון בנושא קינוח החלווה, לא מהווה בשום אופן או צורה חרם מצד בריסל איירליינס, אלא תיקון של אי הבנה מצד הספק שלנו. המוצר המדובר הוחלף לכן, לא בגלל סיבות פוליטיות. אנו עדיין מציעים הרבה מאד מוצרים ישראלים במהלך טיסותינו, כפי שעשינו תמיד".

 

 

Exit mobile version