Site icon IAS

השר כץ': " מסר מסחרי ומדיני של הבעת אמון בישראל"

קתאי פסיפיק, חברת התעופה מהמובילות בעולם חנכה היום (א') קו תעופה חדש בין תל אביב להונג קונג. לראשונה מטוס איירבוס A350-900  נחת היום בנתב"ג. החל מהיום תפעיל החברה 4 טיסות ישירות שבועיות וכבר בטקס התבשרנו כי החברה תעבור ל-5 טיסות שבועיות בעוד מספר חודשים.

שר התחבורה ישראל כץ'  הביע שביעות רצון מהגעתה של חברת התעופה היוקרתית לישראל ואמר:" אני רואה בכך מסר מסחרי בעקבות מדיניות הליברליזציה של שוק התעופה בישראל, בעקבות הסכמי השמים הפתוחים ומסר מדיני של הבעת אמון במדינת ישראל ביציבותה ומרכזיותה ובהידוק הקשרים בין המעצמה הסינית לבין מדינת ישראל .

השר כץ' המשיך והוסיף כי הוא שמח לשמוע שבכוונת החברה מראש להרחיב את היקף הטיסות מ-4 טיסות שבועיות ל-5, מה שמצביע על צפי לגידול בפעילות. כמו כן, נאמרו דברי פירגון לשר התיירות יריב לוין: "אני משוכנע ששר התיירות יריב לוין ימשיך לעשות מאמצים גדולים מאוד כפי שהוא עושה מתחילת כהונתו הלא ארוכה מזה שנתיים להגדיל את היקף התשתיות, ההשקעה והשיווק של התיירות הישראלית בחו"ל".

מדברי השר כץ עולה כי 140 חברות תעופה פועלות כיום בנתב"ג, אחד המספרים הגבוהים בעולם בהיקף מספר החברות (לא בהיקף הנוסעים). "נמל תעופה מהבטוחים בעולם לצד הרחבת השירות והפעילות בכל התחומים התעופתיים הופכים את ישראל למדינה מודרנית, חלק מעולם התעופה העולמי לטיסות ישראלים ולהגעת תיירים."

שר התיירות יריב לוין ציין כי הגעתה של חברת התעופה קתאי פסיפיק הוא המשך ישיר לגידול העצום בתיירות הנכנסת לישראל. " מאז תחילת השנה ישנה עלייה של כ- 25% במספר התיירים שהגיעו לכאן . רשמנו עלייה של כ-200% בחודש ינואר מסין ומהונג קונג ואין ספק שהגעה של חברה עוצמתית עם יכולות שיווק ועם קישוריות כל כך גדולות באזור מזרח אסיה תגדיל באופן משמעותי את תנועת התיירים".

שר התיירות אמר והוסיף: "הגעת קתאי פסיפיק היא תוצאה מהמהלכים שאנחנו עושים במשרד התיירות למתן מענקים משמעותיים לחברות שפותחות קווים חדשים וביצוע פעולות שיווק משותפות הביאו למהפכה גדולה המיועדת לא רק להוצאת ישראלים אלא גם לתיירות נכנסת."

"שינויים גדולים מאוד שבאים יחד עם פעולות השיווק שאנו עושים, מביאים לישראל בפעם הראשונה תנועת תיירות שלא הייתה כמוה והכנסות של מיליארדי שקלים לצד יצירת הרבה מאוד מקומות עבודה. ברצוני להודות לחברי השר ישראל כץ על העבודה המשותפת שלנו." 

קו הטיסה שיופעל ע"י מטוס מסוג איירבוס A350-900  יציע נוחות רבה יותר הן לנוסעים העסקיים והן לנוסעי הפנאי לצד רמת שירות מהטובות ביותר של צוותי הטיסה. המטוס ידידותי לסביבה מצויד בחידושים האחרונים של חברת תעופה, כגון: מערכת בידור מתקדמת במיוחד לצד חיבור WIFI , שירות השכמה, ארוחות מגוונות ועוד.

בכל מחלקות השירות: חלונות פנוראמיים, תאורות צבע משתנות בהתאם למצב הטיסה, מסכים אישיים ברזולוציית HD, תא נוסעים שקט יותר וטמפרטורה אופטימלית במהלך הטיסה להפחתת עייפות.

מטוס המכיל 280 מושבים ושלוש מחלקות: מחלקת אקונומי עם 214 מושבים, מחלקת פרימיום אקונומי 28 מושבים ומחלקת עסקים שבה 38 מושבים.

הטיסות יתבצעו בימים ראשון, שלישי, חמישי ושבת , מחיר כרטיס טיסה יעלה החל מ-1,049 דולר למחלקת אקונומי, 1,996 דולר למחלקת פרימיום-אקונומי ו-  3,993דולר למחלקת העסקים.

הטיסה תמריא מתל אביב בשעה 13:50  ותגיע להונג קונג בשעה  05:10 (ביום שלמחרת). הטיסה מהונג קונג תמריא בשעה 01:00 ותגיע לתל אביב בשעה 07:40 באותו יום. זמני הטיסה יעמדו על 10:20 מתל אביב ו- 11:40 מהונג קונג.

נמל התעופה בהונג קונג נחשב לאחד מהנמלים הטובים והמתקדמים ביותר בעולם, הוא בסיס האם של חברת קתאי פסיפיק המפעילה טיסות יומיות ל- 200 יעדים ומאפשר לנוסעים ליהנות מנגישות גבוהה למגוון רחב ונוח לטיסות המשך לשלל יעדים כגון: יפן. אוסטרליה, אסיה, אמריקה, אירופה ויעדי האוקיינוס השקט.

בנוסף, קתאי דרגון, חברת הבת של קתאי פסיפיק טסה ל-53 יעדים ברחבי אסיה מהם 23 בתוך סין.  נוסעים בטיסות המשך מהונג קונג יוכלו לקבל את כרטיס העלייה למטוס לטיסת ההמשך כבר בנתב"ג ולאסוף את הכבודה ביעד האחרון שלהם.

לקתאי פסיפיק טרקלין עסקים חדיש בנמל הבית שלה בהונג קונג המשתרע על שטח של 1,000 מ"ר, ויכולים לשהות בו זמנית 550 איש. העיצוב והאלמנטים בטרקלין שאובים מחיי הרחוב בהונג קונג ומחולקים לנתיבים "מהירים" ונתיבים "איטיים".

באזור "הנתיב המהיר" הנוסעים ייהנו מגוון רחב של קייטרינג של טאפאסים, גבינות ומאפים לצד מזנונים המציעים מבחר אוכל אסייתי. ואילו באזור "הנתיב האיטי" אורחי הטרקלין מוזמנים להתרווח ולנוח בשקט על ספות וכורסאות.

ג'ונתן ביילי, מנהל קתאי פסיפיק בישראל מסר:" אנחנו נרגשים מאוד להשיק היום את קו הטיסות הישירות בין תל אביב להונג קונג של חברת קתאי פסיפיק שיופעלו באמצעות מטוס איירבס 350 A המעניק חוויה ייחודית ומפנקת.

מעתה הנוסעים מישראל יוכלו ליהנות מלוח זמנים אידיאלי להונג קונג וליעדי המשך ובמחירים תחרותיים. בחברה צופים כי חנוכת הקו החדש תעלה משמעותית את כמות התיירים שיגיעו מאסיה לישראל אך גם מצפים לראות יותר עלייה בכמות המשפחות והמטיילים המגיעים מישראל להונג קונג ולמקאו הסמוכה שיש להם הרבה אטרקציות המציעות לתייר הישראלי במחירים אטרקטיביים".

מרכז שירות הלקוחות של החברה שם את צרכיהם של הנוסעים בסדר עדיפות ראשון כדי לספק חוויה יוצאת דופן בכל שלבי המסע. בימים אלו החברה שידרגה את אתר האינטרנט שלה להזמנות (בוקינג) און ליין למהיר יותר המתחבר ומתאים לכלל המכשירים עם אופציות קלות לשימוש.

חברת התעופה קתאי פסיפייק שבסיסה בהונג קונג מטיסה נוסעים וקארגו ל- 200 יעדים ביפן, אוסטרליה, אסיה, אמריקה, אירופה ואפריקה. לקתאי פסיפיק צי של 148 מטוסים וצבר הזמנות של 59 מטוסים חדשים שיכנסו לפעילות, החברה מעסיקה 33,800 עובדים.

קתאי פסיפיק חברה ב Swire Group והיא חברה ציבורית שנסחרת בבורסה בהונג קונג. החברה נבחרה 4 פעמים כחברת התעופה הטובה בעולם לפי Skytrax World Airline Awards.

חברת קתאי פסיפיק עוברת למשרדיה החדשים בתל אביב לצד חברת טל תעופה שהיא נציגת המכירות הרשמית של קתאי פסיפיק בישראל.

 

 

Exit mobile version