Site icon IAS

הסתיים שדרוג טרמינל 1 בנמל התעופה צ?אנגי סינגפור

לאחר 4 שנים של עבודות בעלות כוללת של 500 מיליון דולר, הסתיימו השבוע עבודות השדרוג של טרמינל 1 בנמל התעופה צ'אנגי סינגפור. טקס הסיום יתקיים ב-18 ליולי 2012.

כ-22,000 מ"ר נוספו לבניין הטרמינל והוא כולל כיום שטח של 308,000 מ"ר, המאפשר זרימת נוסעים בנוחות מרבית מרבית מטרמינל לטרמינל. קונספט העיצוב מתבסס על "עיר טרופית", המשקף את המוניטין של העיר סינגפור, הידועה בגנים המרהיבים הנמצאים בה.

הטרמינל החדש כולל גן טרופי גדול עם מערכת השקיה ואוורור המשרים אווירה נינוחה.

גולת הכותרת הוא פסל של אומנות קינטית, הקרוי "גשם קינטי" המורכב מ-1216 טיפות ברונזה שנעים בכוריאוגרפיה מיוחדת ויוצרים דמויות מטוסים וגלים ( צפו בסרטון).

שדרוג הטרמינל בוצע על מנת להגדיל את מספר הנוסעים ב-14% ל-24 מיליון נוסעים בשנה וחלק מהשטחים הציבוריים יורחב לאפשר מרחב גדול יותר לנוסעים באולם קבלת המזוודות, אולם ההגעה, חניית אורחים ואזור חניית המוניות.

כמו כן, נוספו מספר רב של חנויות דיוטי פרי ועוד אטרקציה ייחודית- שירותים מעוצבים בכלים סניטאריים איכותיים המאפשרים לנוסעים צפייה בהמראות ונחיתות תוך כדי השימוש בהם. Lee Seow Hiang מנכ"ל נמל התעופה: "טרמינל 1 הוא מקום מיוחד בלבם של רבים מתושבי סינגפור, בהתחשב בהיסטוריה הארוכה של המקום. אנו שמחים שהפרוייקט הושלם, בכדי לענות על הצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו ולהתכונן לקראת צמיחה עתידית".

https://www.youtube.com/watch?v=NXuQnDeIyY8

Exit mobile version