Site icon IAS

הסכם קוד שייר נחתם בין אל על לוייטנאם איירליינס

בטקס השקת הקוד שייר: מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, שגריר וייטנאם בישראל, Cao Tran Quoc Hai , נשיא ומנכ"ל וייטנאם אירליינס, Duong Tri Thanh. צילום סיון פרג'

בטקס חגיגי שנערך היום (ב') במשרדי ההנהלה של אל על, חתמה אל על על הסכם קוד שייר עם חברת וייטנאם איירליינס, חברת התעופה הלאומית של וייטנאם. האירוע התקיים בנוכחות גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, ו-Duong Tri Thanh נשיא ומנכ"ל וייטנאם איירליינס. כמו כן, כיבד את האירוע בנוכחותו שגריר ווייטנאם בישראל, Cao Tran Quoc Hai.

המנכ"ל אוסישקין ציין כי במרוצת השנים האחרונות חלה עלייה בתנועה בין ישראל לווייטנאם. "אנו שמחים על כך שהיה ביכולתנו להשיק קוד שייר עם וייטנאם איירליינס ורואים בכך היבט אינטגרלי נוסף בבניית האסטרטגיה שלנו לצמיחה עתידית, עם חברות תעופה בינלאומיות מובילות אחרות", אמר אוסישקין.

נשיא ומנכ"ל וייטנאם אירליינס, Duong Tri Thanh הוסיף כי הם נרגשים להרחיב את השותפות עם אל על, בדיוק בזמן ציון חגיגות 25 שנה לקיום היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות. "קיום הסכם הקוד שייר משפר באופן משמעותי את נוחות הנוסעים ומגביר את נוכחותה של וייטנאם איירליינס במזרח התיכון. שיתופי הפעולה האחרונים עם חברות תעופה בינלאומיות רבות, אישר מחדש את המחויבות המתמשכת שלנו לחזק את שירותינו ולהרחיב את יכולתנו מעבר לרשת שלנו".

מטוס דרימליינר של וייטנם איירליינס, חברה עם 400 טיסות ביום בממוצע. צילום Depositphotos

מטרת הסכם הקוד שייר החדש היא לספק ללקוחות אפשרויות טיסה נוספות מתל אביב דרך הונג קונג ובנגקוק, ליעדים האנוי והו צ'י מין סיטי. הטיסות יופעלו באופן ישיר על ידי וייטנאם איירליינס במסלול האנוי/ הו צ'י מין סיטי/ בנגקוק/ הונג קונג, ועל ידי אל על במסלול בנגקוק/ הונג קונג/ תל אביב. הנוסעים יוכלו לבצע צ'ק-אין ליעד הסופי שלהם ולקבל כרטיסי עלייה למטוס לטיסות הקונקשיין שלהם.

הסכם קוד שייר (קוד משותף) הנו הסכם בין שתי חברות תעופה המאפשר הרחבה וירטואלית של רשת הטיסות והיצע המושבים של החברות השותפות להסכם. במקרה זה, ההסכם מאפשר לפרסם טיסות בקוד אל על (LY) על טיסה שמופעלת על ידי חברת תעופה אחרת, ולהיפך, ובכך מציע לנוסעי החברה מגוון גדול יותר של יעדים ותדירויות.

חברת וייטנאם איירליינס, הינה חברה ב-SkyTeam Alliance, נושאת הדגל הלאומית של וייטנאם והמובילה העיקרית באזור המקונג. החברה מפעילה 94 מסלולים ל-21 יעדים מקומיים ו-29 יעדים בינלאומיים, עם ממוצע של 400 טיסות  ביום, המחברות בין הערים הגדולות בעולם ליעדים תיירותיים בווייטנאם, לאוס, קמבודיה ומיאנמר.

Exit mobile version