Site icon IAS

הסכם אינטר ליין בין אל על לווסט ג?ט

מנכ"ל אל על אליעזר שקדי ומנכ"ל חברת התעופה הקנדית WestJet, גרג זרצקי חתמו על שיתוף פעולה ראשון (Interline) ברשת הנתיבים של החברה מקנדה

אליעזר שקדי מנכ"ל אל על: "אנו גאים להיות שותפים לפעילות עם חברת התעופה WestJet, חברה מצליחה ובעלת מוניטין רב, שגודלה ומגוון נתיביה ושירותיה מדברים בעד עצמם. ההסכם של אל על עם WestJet הינו מהלך חשוב  אשר פותח לראשונה, בפני הנוסע  הישראלי והקנדי אפשרויות רבות ומגוונות. הסכם זה הוא  המשך לאסטרטגיה של אל על להרחיב את שיתופי הפעולה והסכמי הקוד שייר עם החברות המובילות בכל העולם. להסכם זה קדמו הסכמים נוספים של אל על עם חברות מובילות בצפון אמריקה כגון ג'ט בלו,אמריקן איירליינס, וירג'ין אמריקה ועוד. החבירה ל-WestJet  שהיא חברה איכותית ומובילה בטיסות פנים ארציות בקנדה והקאריביים, משלבת את האיכות והיחס האינטימי והאישי המייחד את אל על, עם האיכות ומגוון האפשרויות הרחב מאד של חברת WestJet. אני מקווה כי בעתיד הקרוב נרחיב ההסכם בין החברות להסכם קוד שייר

."גרג זרצקי, מנכ"ל WestJet: " אנחנו שמחים לחבור לאל על, חברה איכותית ומיוחדת במינה, לביצוע טיסות החוצות את רשת הנתיבים לנוחיותם של לקוחותינו, כחלק ממדיניות החברה להרחיב את שיתוף הפעולה עם חברות נבחרות. זו השותפות ה- 12 שלנו.חברת WestJet  מצפה לקבל בחום ובברכה את לקוחות אל על בטיסותיה."ההסכם מרחיב ומשפר את יעדי ההמשך של אל על בצפון אמריקה, בקאריבים ובמיוחד בקנדה ליעדים חדשים כמו: מונטריאול, ונקובר, אוטווה, קלגרי, הוואי, מקסיקו, קובה, הרפובליקה הדומיניקנית ועוד.

כעת ניתן להגיע למגוון יעדים מבוקשים בקנדה וביעדי נופש אקזוטיים דרך טורונטו, באמצעות טיסות המשך בחיבוריות נוחה ללא צורך בויזת כניסה לקנדה ויציאה מאותו טרמינל שבו נוחתות טיסות אל על.

הנוסע יבצע את הצ'ק אין בישראל גם לטיסת ההמשך שלו ב  WestJet.

דוגמאות למחירי נופש:

מונטריאול, קוויבק, אוטווה החל מ- 1,079$

קלגרי, ונקובר, ויקטוריה החל מ- 1,269$

האיים הקריביים החל מ- 1,199$

מקסיקו החל מ- 1,239$

מחלקת תיירים לטיסות נבחרות בין התאריכים 1.11.11 – 25.3.12,יעדי המשך דרך טורונטו בלבד

לחברי מועדון הנוסע המתמיד:

מבצע תוספת 20% נקודות בגין טיסות המשך המבוצעות בחברת WestJet  ליעדים נבחרים בקנדה ויעדי נופש אקזוטיים נוספים.

טיסת ההמשך תזכה אות הנוסע בתוספת של 20% מסך הנקודות המוענקות בגין טיסת אל על.

ההטבה בתוקף בין בתאריכים 1-30.11.2011 בלבד.

WestJet היא חברת תעופה קנדית, המפעילה טיסות פנים ארציות ברחבי קנדה, ארה"ב, מקסיקו והקאריביים. החברה נוסדה בשנת 1996.צי החברה כולל 97 מטוסי בואינג חדישים והיא צפויה לקבל לידיה 37 מטוסים נוספים ב- 6 השנים הקרובות. החברה טסה ל- 71 יעדים  בקנדה, ארה"ב, האיים הקארביים ומקסיקו.

Exit mobile version