Site icon IAS

הית'רו ו- Mr. Men Little Miss משיקים משחק נייד לנוסעים צעירים

נוסעים צעירים בלונדון הית'רו. צילום freepik

נמל התעופה לונדון הית'רו מאחד כוחות עם Mr. Men Little Miss (סדרת ספרי ילדים) כדי לבדר נוסעים צעירים במהלך חופשת הקיץ. מדובר בהשקת משחק אינטראקטיבי שכולל את Mr. Adventure ו-Little Miss Explorer, דמויות שנוצרו באופן בלעדי עבור נמל התעופה. ניתן לגשת אליו בקלות על ידי סריקת קוד QR אשר יתפרסם ברחבי שדה התעופה, ללא צורך בהורדות או הצורך להירשם.

המשחק זמין כעת, מתאים לבני 2-12, ומספק להורים דרך מהירה ומושכת לבדר ילדים ברחבי נמל התעופה. הפעילויות כוללות חידונים בנושא נסיעות, דפי צביעה ומשחק, חיפוש שבו ילדים יכולים לצוד את הדמויות האהובות עליהם – Mr. Men characters ויכולים אפילו לצלם תמונות עם הדמויות עצמן.

צוות נמל התעופה יחלק בחינם חבילות צביעה ומדבקות של Mr. Men למשפחות ברחבי נמל התעופה. נוסעים יכולים גם לנצל את היוזמות האחרות של הית'רו כדי להקל על הנסיעה למשפחות, לרבות ההצעה של Kids Eat Free – זמינה במסעדות נבחרות ברחבי הטרמינלים; כמו גם כרטיסים חינם ל- Heathrow Express, לילדים מתחת לגיל 15.

הקיץ אמור להיות הזמן הפופולרי ביותר לעבור דרך לונדון הית'רו, עם תחזית של למעלה מ-850,000 נוסעים שצפויים לצאת בשבוע הראשון של חופשת הקיץ. הנוסעים יכולים לטוס ליותר מ-200 יעדים, כאשר יעדי החופשה הנפוצות ביותר בקיץ צפויות להיות ניו יורק, דובאי, לוס אנג'לס ודבלין.

טסים ונהנים בלונדון הית'רו. צילום freepik

טוניה פילדינג (Tonia Fielding), מנהלת השירותים בהית'רו, אמרה: "בהית'רו אנחנו רוצים שחווית נמל התעופה תהיה מהנה ככל האפשר. אנחנו יודעים שבמהלך חופשת הקיץ, משפחות רבות תצאנה לחופשות עם הילדים ורצינו שהנסיעה עם הילדים הקטנים תהיה יותר קלה בקיץ הזה".

"אנו מצפים לקבל את Mr Adventures and Little Miss בהית'רו במהלך חודשי הקיץ ומקווים שמשחק הקיץ של Mr. Men יעניק לילדים משהו מהנה לעשות, תוך שהוא מוריד קצת מהלחץ של ההורים, סיכמה טוניה פילדינג "

ניתן לגשת למשחק Summer Fun באמצעות הטלפון הנייד או הטאבלט על ידי סריקת קודי QR ברחבי מסופי הית'רו, או דרך הקישור הזה: https://summerfun.heathrow.com

Exit mobile version