Site icon IAS

היינמן וג'יימס ריצ'רדסון יפעילו את הדיוטי פרי המרכזי בנתב"ג

חברת היינמן הגרמנית וג'ימס ריצ'רדסון הוותיקה זכו במכרז  החדש, שהסתיים היום,  להפעלת חנויות הדיוטי פרי המרכזיות למוצרי (LTPCCD) בטרמינל 1 לטיסות לואו קוסט בינלאומיות ובטרמינל  3 לטיסות בינלאומיות. הזוכות ישלמו תמלוגים לרש"ת בסכום של 176,588,000 דולר בשנה.

למכרז נגשו שתי חברות בינלאומיות בעלות ניסיון בתחום שירותי  מכירת  מוצרי דיוטי פרי בנמלי תעופה  ורשתות מקומיות, שבהן נמכרים במכירה קמעונאית בשמים קוסמטיקה ומוצרי פארם. החברות הן: דיוטי פרי אמריקה שנגשה למכרז בהצעה משותפת עם חברת פונטה קנה. אך כאמור, חברת היינמן וג'ימס ריצ'דסון הן שזכו  במכרז.

הורד שיעור ההצמדה

רשות שדות התעופה הורידה במכרז זה את שיעור ההצמדה לשיעור השינוי בתנועת הנוסעים הבינלאומית של התמלוגים לרשות מ- 70% הצמדה ל-40% וכן נקבעה מגבלה של מקסימות של 10%  בשיעור שינוי בתנועה בשנה.

במסגרת המכרז הרחיבה רשות שדות התעופה  את מתחמי מסחר  ה"דיוטי-פרי בזרועות העלייה למטוס והכפילה אותם, כדי לאפשר לנוסעים חווית קניה מהנה בעת ההמתנה לטיסה.

החלפת הזכיינים

רשת ג'יימס ריצ'רדסון המפעילה את החנויות לממכר מוצרי אלכוהול טבק בשמים קוסמטיקה שוקולד ופארם (LTPCCD) בנתב"ג תסיים את חוזה ההתקשרות להפעלת החנויות בנתב"ג בתום השנה ב-31.12.2017 והיינמן שתחתום יחד עם ג'יימס ריצ'רסון על החוזה החדש יתחילו לפעול ב-1.1.2018.

החוזה החדש להפעלת חנויות הדיוטי פרי לממכר אלכוהול טבק בשמים קוסמטיקה שוקולד ופארם הינו ל- 10 שנים.

יש לציין, כי על פי המכרז תאפשרנה הזוכות קנייה מקוונת לפני הנסיעה לחו"ל .

בעשור שחלף הוכפלה תנועת הנוסעים הכוללת בנתב"ג, כשהדיוטי פרי מהווה חלק  מהותי מהשירות לנוסעים, המתחילים את חופשתם כבר בנתב"ג. בהתאם למכרז מתחמי הדיוטי פרי נפרשים על שטח של כ-4,000 מ"ר. שטחי מסחר  בדיוטי פרי נפרשים על כ- 12,000  מ"ר וכוללים כ- 70% חנויות ו-30% מזון ומשקאות.

 

Exit mobile version