Site icon IAS

היינאן איירליינס: " עוברים לעמלת בסיס של 5%"

היינאן איירליינס, חברת התעופה הסינית המפעילה טיסות מתל אביב לבייג'ין ושנחאי הודיעה היום (א') לסוכני הנסיעות בישראל על כוונתה להפחית את עמלת הסוכן, החל מחודש יוני 2018, ל-5% ממחיר הבסיס של כרטיסי הטיסה.

"הורדת עמלות הבסיס הינה חלק מצעד אסטרטגי-מסחרי של החברה. שנת 2018 צפויה להיות שנה בה נפרוץ גבולות נוספים. בשנה זו בכוונתנו להשיק קו חדש לסין (שלישי במספר). אנו גאים על השינוי המשמעותי שחוללנו בשוק ובמקומנו המרכזי כמוביל לסין והמזרח. אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה הפורה ומאמינים שביחד נוכל להמשיך ולהביא בשורה אמיתית לשוק הישראלי", נכתב בהודעה.

בחודש נובמבר האחרון הודיעה חברת התעופה היינאן איירליינס על כוונתה להפעיל טיסה יומית לסין, החל מ-25 במרץ 2018. החל ממועד זה תפעיל החברה 7 טיסות: בימים א', ב', ד' ו- ו' לבייג'ין ובימים א', ג' ו-ה' לשנחאי.

השינויים יחולו, לדברי החברה, במטרה להעניק פתרון הולם לאנשי עסקים לשם השלמת שבוע עבודה מלא בסין. כמו כן טיסות ההמשך לערים בסין יעלו החל מ-10 דולר לכיוון בלבד כדי לאפשר לנוסעי החברה המגיעים מישראל גמישות מרבית.

בנוסף, דווח באתר IAS כי היינאן איירליינס הגישה בקשה להפעלת 2 טיסות שבועיות מצ'נגדו לתל אביב החל מחודש יוני 2018. היינאן איירליינס השיקה את קו הטיסות הראשון שלה מבייג'ין לתל אביב באפריל 2016 ומשנחאי לתל אביב בחודש ספטמבר השנה. צ'נגדו, בירת מחוז סצ'ואן, תהיה היעד השלישי של החברה לישראל. לא מכבר נודע כי החברה מתכננת להפעיל גם טיסות לגואנגז'ו.

לאחרונה מונה ווי רן לתפקיד מנכ"ל היינאן איירליינס בישראל, זאת לאחר ששימש מנהל מכירות של החברה בארץ עם פתיחת הקו לבייג'ין.

אודות חברת היינאן איירליינס

חברת התעופה היינאן איירליינס (Hainan Airlines) הינה חברת התעופה הפרטית הגדולה ביותר בסין, בבעלות קבוצת האחזקות HNA. היינאן איירליינס מחזיקה בצי של כ-161 מטוסים וזוכה להכרה בינלאומית גוברת ובדירוגים שונים, כמו דירוג 5 כוכבים של Skytrax. החברה טסה ל- 70 יעדים בתוך סין. הרכזת ( HUB) נמצאת בביג'ין ומספקת קישור מהיר ונוח לטיסות פנים בסין וליעדים בינלאומיים.

Exit mobile version