Site icon IAS

הושק קו תל אביב-שיקגו של אל על

גורדי השחקים של שיקגו כפי שהם נצפים מלינקולן פארק. צילום Depositphotos

"אני נרגש להשיק את הקו החדש לשיקגו. זאת עיר מרשימה עם קהילה מדהימה. אני סמוך ובטוח כי הקו החדש של החברה יהיה אטרקטיבי מאוד עבור ישראלים, כמו גם תושבי שיקגו והאיזור". כך אמר מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, באירוע השקת קו הטיסות הישירות החדש של החברה לשיקגו, ארה"ב.

ג'יי. בי. פריצקר, מושל אילינוי, אמר כי פתיחת קו הטיסות החדש של אל על לשיקגו היא משמעותית ביותר עבורם ותאפשר לשני הצדדים לחזק את הקשר הקיים בין המדינות. "בכל פתיחת קו אנו פותחים דלת להזדמנויות חדשות. אילינוי וישראל מחזיקות באינטרסים דומים בענפי הייבוא והייצוא, בטכנולוגיה, באקדמיה ובתרבות. אני רוצה להודות לצוות של אל על ומזמין את כולכם להזמין כרטיסים ולחנוך את הקו החדש".

מימין אביב עזרא, ג'יי בי. פריצקר וגונן אוסישקין באירוע ההשקה. צילום ברק גילור

אביב עזרא, הקונסול הכללי לאזור המידווסט (Midwest) בארה"ב, הוסיף:  "עם כניסתי לתפקיד הקונסול נפגשתי עם מושל אילינוי. במהלך המפגש, הוא ציין בפניי כי ישנם ארבעה דברים שככל הנראה לא אצליח לחוות במסגרת התפקיד: שהקאבס יזכו באליפות, שהשגרירות הישראלית תעבור מת"א לירושלים, שייפתח קו חדש מת"א לשיקגו ושהמשיח יגיע. שלושה מתוך ארבעת הדברים קרו והצלחנו להשיג אותם. מדובר ביום מרגש לאנשי עסקים, משקיעים ואנשי אקדמיה משתי המדינות. כעת, אפשר סוף סוף ליהנות מארוחת בוקר במישיגן אווניו ולנגב חומוס בירושלים".

באירוע החגיגי, שנערך בעיר שיקגו, השתתפו חברי ההנהלה הבכירה של אל על, ביניהם: מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, יורם אלגרבלי, מנכ"ל אל על בצפון אמריקה, אנשי עסקים מקומיים, חברי מועדון הנוסע המתמיד משיקגו, סוכני נסיעות מקומיים, חברי הנהלה של ארגונים מקומיים ועוד.

Exit mobile version