Site icon IAS

הונג קונג, היעד הבא של סקנדינביאן איירליינס

חברת התעופה סקנדינביאן איירליינס SAS התחילה במכירת כרטיסים לקו הטיסות החדש משטוקהולם להונג קונג.  סקנדינביאן איירליינס תפעיל 5 טיסות שבועיות בקו ותהיה היחידה להפעיל טיסות ישירות מסקנדינביה להונג קונג.

הטיסות ייחלו ב-10 בספטמבר באמצעות מטוסי איירבוס A330 חדשים ו- A340 משודרגים. "אנו משיקים מוצר אטרקטיבי לא רק במונחים של נוחות ושירות מעולה במטוס אלא גם בלוח זמני הטיסות ובמחיר כרטיסי הטיסה. טיסות שיהפכו את חיי קהל לקוחותינו לטובים יותר", אמר בתגובה אייבינד רואלד, סגן נשיא בכיר בחברת SAS.

זה יעדה הרביעי של סקנדינביאן איירליינס באסיה. לחברה טיסות ישירות מקופנהגן לבייג'ין, שנחאי וטוקיו. נמל התעופה של הונג קונג נחשב לאחד המרכזיים והעמוסים באסיה גם בתחום המטענים והיה מרכיב חשוב בשיקולי חברת התעופה SAS בהפעלת הקו החדש.

בסקנדינביאן איירליינס מציינים כי לאחרונה ניכרת עליה במספר הנוסעים מסקנדינביה לאסיה וארה"ב. לחברות סקנדינביות רבות משרדים בהונג קונג, מה שיעזור לביסוס הקשרים בין שני היעדים.

זמן הטיסה משטוקהולם להונג קונג הוא 10 שעות ו-20 דקות. לוח זמני הטיסות תוכנן באופן שיאפשר גם לנוסעים המגיעים מנמלי התעופה של אוסלו וקופנהגן ליהנות משירות הטיסות החדש.

הטיסה משטוקהולם תמריא בשעה 15:00 בימים ראשון, שני, חמישי, שישי ושבת ותנחת בהונג קונג ב-7:20 . הטיסה מהונג קונג תמריא ב- 09:05 בימים ראשון,שני, שלישי, שישי ושבת ותנחת בשטוקהולם בשעה 14:35.

 

 

Exit mobile version