Site icon IAS

ההתאחדות פעלה להחזרת כספי הנוסעים מחברת וויז אייר

במכתב נוקב שנשלח מהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, בשבוע שעבר, אל מנכ"ל חברת וויז-אייר הונגריה, דרשה התאחדות מחברת התעופה להשיב לנוסעיה הישראלים את מלוא כספם עבור טיסות שביטלה חברת התעופה עצמה.

 

כזכור, חברת התעופה ההונגרית הודיעה לאחרונה על הפסקת טיסותיה לפראג, ורשה וקטוביץ' וצמצום תדירויות טיסותיה לבוקרשט, בודפשט וסופיה. כמו כן, הודיעה החברה כי הנוסעים יזכו להחזר כספי מלא. להתאחדות הגיעו ידיעות, כי החברה משיבה לנוסעים רק חלק מן הסכום אותו שילמו עבור הטיסות שביטלה החברה, ומשאירה בידיה "דמי ניהול וטיפול" על חשבון הנוסעים, שמצאו עצמם ללא כרטיס ועם השבה חלקית בלבד של כספם.

 

ההתאחדות התריעה בפני מנכ"ל וויז-אייר כי כרטיס הטיסה מהווה חוזה מחייב בין חברת התעופה ללקוח, "ולכן השבה חלקית של הכספים מהווה לכאורה הפרת חוזה מצד חברת התעופה כלפי הנוסעים.".

 

בעקבות פניית ההתאחדות הודיעה הנהלת חברת התעופה וויז-אייר הונגריה, כי מדיניותה היא להחזיר את מלוא הכספים ללקוחות המעוניינים בהשבת תמורה עבור כרטיסים שנרכשו לטיסות שהחברה ביטלה.

 

ההתאחדות העבירה את הודעת המדיניות של חברת התעופה לחבריה בתוספת המלצה למסור הודעה זו ללקוחותיהם במקרים שבהם חברת התעופה אינה משיבה את כל הכספים בפועל, כפי שקרה מספר פעמים לאחרונה.

 

מנכ"ל ההתאחדות יוסי פתאל מסכם: "כגוף תיירות מרכזי, המייצג אך גם משרת את משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, ההתאחדות עושה ותעשה כל שביכולתה כדי להגן על הנוסעים הישראלים.

 

 

Exit mobile version