Site icon IAS

"הדרדסים" ביצעו צ'ק אין בבריסל איירליינס

לאחר בחירות שנמשכו 10 ימים, לקוחות חברת התעופה בריסל איירליינס החליטו כי הם ישמחו לראות את דמויות הקומיקס של "הדרדסים" מופיעות על גבי מטוסי החברה. המעצבת של המטוס המאויר בדמויות ה"דרדסים" וזוכת התחרות היא הסטודנטית האיטלקיה מרטה מסלאני ( Marta Mascellani ).

דמויות הדרדסים הינן מהדמויות המצוירות היותר אהובות בבלגיה והמוכרות ברחבי העולם, כך שהן בהחלט יכולות להוות שגרירים טובים לבלגיה. העיצוב של הסטודנטית מאיטליה יהפוך בקרוב מאד למציאות מעל גבי מטוס איירבוס 320 A, שיכנס לשירות באירופה ומחוצה לה החל מחודש מרץ 2018. מרטה תעקוב אחרי תהליך צביעת המטוס בהתאם לציורה, ותעמוד בשורה הראשונה בעת שיציגו את המטוס החדש, כמו גם תשב בשורה הראשונה בטיסת ההשקה שלו.

"ציור הוא התשוקה הגדולה שלי, כך שכאשר שמעתי על התחרות חשבתי לעצמי שזה אתגר גדול שאני רוצה להתמודד עמו. תמיד אהבתי את יצירותיו של פיו (פייר קוליפור, אשר כונה בשם פיו והיה צייר ויוצר קומיקס בלגי( . אני אוהבת את דמויות הקומיקס והסרטים. חשבתי שזאת גם הזדמנות טובה להנציח את הדמויות לנוכח העובדה שבשנת 2018 יציינו 60 שנה ליצירתן. אני אוהבת את העובדה שחברת בריסל איירליינס הינה חברת התעופה היחידה שמקדמת את הארץ ואת התרבות שלה בכך שהיא מאיירת מידי שנה מטוס חדש עם אייקון בלגי אחר. אחי הוא טייס בבריסל איירליינס, כך שאני חשה קשורה לחברה.", אמרה מרטה מסלאני, הזוכה בתחרות החמישית לבחירת האייקון הבלגי.

חברת בריסל איירליינס היא שגרירה גאה של בלגיה. טין טין, מאגריט, הרד דווילס וטומורולנד, כולם אייקונים בלגיים, אשר דמויותיהם מאוירות בגאווה את מטוסי החברה. בנוסף, על סיפון מטוסי בריסל איירליינס נמצא כל דבר אשר יחבר את הנוסעים לתרבות הבלגית, החל משוקולד בלגי משובח, בירות ותפריט המיוצר על ידי שף כוכב בלגי ועד למדים של צוות המטוס המעוצב על ידי מעצב אופנה בלגי.    

חברת בריסל איירליינס מפעילה 14 טיסות בשבוע (2 טיסות יומיות) בקו תל אביב-בריסל-תל אביב עם טיסות המשך נוחות לאירופה, ארה"ב, קנדה, אפריקה והודו.

 

Exit mobile version